08.02.2019 - 02:30 | Son Güncellenme:
CELAL UMUT EREN
Fenerbahçe, dijital medya konusunda önemli bir çalışma başlattı. Sarı-lacivertli kulüp, 2019 yılıyla beraber, tüm dünyada büyük ilgi duyulan Youtube platformunda birbiri ardına projelerle atağa kalktı. Başkan Ali Koç’un, seçim döneminde de sürekli örneklerle anlattığı Youtube projesi, yeni yılla beraber devreye sokuldu. 16 Ocak 2019 tarihinde bizzat Başkan Ali Koç tarafından duyurulan bu proje, meyvelerini de kısa sürede verdi.
Serdar Aziz transferiyle beraber yeni dönem başladı. 16 Ocak öncesi sadece 282 bin takipçili Youtube-Fenerbahçe hesabı, dün itibariyle 619 bin takipçiyi aştı. Hedef olarak şubat ayı sonuna kadar 1 milyon takipçi belirlendi.
Normal kulüp kanalından daha çok Youtube’u önemseyen sarı-lacivertliler, bu sayede Avrupa’da da daha çok taraftara ulaşmak, Avrupa kulüpleriyle yarışmak ve daha özel içerikler üretmeyi planlıyor. Şu anda Türkiye’de bu alanda en çok takipçiye sahip kulüp konumuna geçen Fenerbahçe, 16 Ocak’tan sonra Serdar Aziz anonsu, Moses röportajı ve yeni transferlerin imza töreni gibi özel içerikler paylaştı. Bundan sonraki süreçte de futbol takımıyla ilgili içerikler, maç öncesi ve sonrası paylaşımları, özel antrenman ve soyunma odası etkinlikleri de yer alacak. Ayrıca Avrupa ve ligde başarıyla ilerleyen Fenerbahçe Beko Basketbol takımı da yavaş yavaş Youtube hesabında boy gösterecek.
1 milyon hedefi