Fenerbahçe Avrupa’ya açılan kapı!

Avrupa’ya açılan kapı!

08.02.2019 - 02:30 | Son Güncellenme:

Fenerbahçe, dijital medyada yeni bir atak başlattı. Sarı-lacivertli takım tüm dünyada spor kulüplerinin büyük önem verdiği Youtube platformunda ciddi adımlar attı, 2 haftada 619 bin takipçi aşıldı, Avrupa’nın dev kulüplerine yaklaşıldı.

Avrupa’ya açılan kapı

CELAL UMUT EREN

Haberin Devamı

Fenerbahçe, dijital medya konusunda önemli bir çalışma başlattı. Sarı-lacivertli kulüp, 2019 yılıyla beraber, tüm dünyada büyük ilgi duyulan Youtube platformunda birbiri ardına projelerle atağa kalktı. Başkan Ali Koç’un, seçim döneminde de sürekli örneklerle anlattığı Youtube projesi, yeni yılla beraber devreye sokuldu. 16 Ocak 2019 tarihinde bizzat Başkan Ali Koç tarafından duyurulan bu proje, meyvelerini de kısa sürede verdi.

Serdar Aziz transferiyle beraber yeni dönem başladı. 16 Ocak öncesi sadece 282 bin takipçili Youtube-Fenerbahçe hesabı, dün itibariyle 619 bin takipçiyi aştı. Hedef olarak şubat ayı sonuna kadar 1 milyon takipçi belirlendi.

Normal kulüp kanalından daha çok Youtube’u önemseyen sarı-lacivertliler, bu sayede Avrupa’da da daha çok taraftara ulaşmak, Avrupa kulüpleriyle yarışmak ve daha özel içerikler üretmeyi planlıyor. Şu anda Türkiye’de bu alanda en çok takipçiye sahip kulüp konumuna geçen Fenerbahçe, 16 Ocak’tan sonra Serdar Aziz anonsu, Moses röportajı ve yeni transferlerin imza töreni gibi özel içerikler paylaştı. Bundan sonraki süreçte de futbol takımıyla ilgili içerikler, maç öncesi ve sonrası paylaşımları, özel antrenman ve soyunma odası etkinlikleri de yer alacak. Ayrıca Avrupa ve ligde başarıyla ilerleyen Fenerbahçe Beko Basketbol takımı da yavaş yavaş Youtube hesabında boy gösterecek.

Haberin Devamı

1 milyon hedefi

Youtube hesabının aktifleştirilmesiyle takipçi sayısı da hızla artmaya başladı. Avrupa’nın dev kulüpleri gibi 1 milyon barajını aşmak isteyen sarı-lacivertliler bu hedefe emin adımlarla gidiyor.
2019 Ocak itibariyle Avrupa’da Chelsea, Bayern Münih, Arsenal, Manchester United, PSG, Juventus ve Liverpool gibi kulüpler 1 milyonu geçti. 618 bin barajını aşan Fenerbahçe de İtalyan devi Milan’ı geride bırakıp, dünyanın en çok takipçisi olan 20 kulüp arasında 19. sıraya oturdu.
Bu alanda zirveyi paylaşan kulüpler ise 6 milyona yaklaşan Barcelona ile 4.5 milyona gelen Real Madrid.
Büyük kazanım
Sarı-lacivertliler, Youtube ile hem maddi anlamda hem de sportif açıdan kazanım elde etmek istiyor. Youtube’daki içerik ve takipçi sayıları bakımından maddi olarak geri dönüşüm hedefleyen Fenerbahçe, dünya çapında da bir kitleye ulaşmayı planlıyor.

Yazarlar