04.05.2026 - 19:32 | Son Güncellenme:
Spor Servisi
Türkiye Kupası yarı finalerinde yarın Beşiktaş iç sahada Konyaspor ile karşılaşacak. Tek maç üstünden oynanacak yarı finalde Adnan Deniz Kayatepe düdük çalacak.
Yarı final maçına kısa süre kala Beşiktaş'ta Milot Rashica'dan kötü haber geldi.
RASHICA AÇIKLAMASI
Beşiktaş, geçen hafta Gaziantep FK maçı öncesi sakatlık geçirerek maç kadrosunan çıkartılan Milot Rashica'nın son durumunu paylaştı.
Siyah-beyazlılar, Rashica'da kemik ödemi tespit edildiğini duyurdu.
Takımın açıklaması şu şekilde:
Futbol A Takımımızın Trendyol Süper Lig’de Gaziantep FK ile oynadığı müsabakanın ısınma bölümünde sol dizinde ağrı hissettiği için kadrodan çıkartılan futbolcumuz Milot Rashica’nın Acıbadem Altunizade Hastanesi’nde yapılan MR görüntülemesinde uyluk kemiği (femur) alt bölgesinde kemik ödemi tespit edilmiş olup Rashica’nın tedavisine sağlık ekibimiz tarafından başlanmıştır.