BeşiktaşBeşiktaş'a Türkiye Kupası yarı finali öncesi Milot Rashica'dan kötü haber! Resmi açıklama geldi

Beşiktaş'a Türkiye Kupası yarı finali öncesi Milot Rashica'dan kötü haber! Resmi açıklama geldi

04.05.2026 - 19:32 | Son Güncellenme:

Türkiye Kupası yarı final maçında Konyaspor'u ağırlamaya hazırlanan Beşiktaş'ta Milot Rashica'nın son durumu belli oldu.

Beşiktaşa Türkiye Kupası yarı finali öncesi Milot Rashicadan kötü haber Resmi açıklama geldi

Türkiye Kupası yarı finalerinde yarın Beşiktaş iç sahada Konyaspor ile karşılaşacak. Tek maç üstünden oynanacak yarı finalde Adnan Deniz Kayatepe düdük çalacak.

Haberin Devamı
Haberin Devamı

Yarı final maçına kısa süre kala Beşiktaş'ta Milot Rashica'dan kötü haber geldi.

RASHICA AÇIKLAMASI

Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Googleüzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

Beşiktaş, geçen hafta Gaziantep FK maçı öncesi sakatlık geçirerek maç kadrosunan çıkartılan Milot Rashica'nın son durumunu paylaştı.

Siyah-beyazlılar, Rashica'da kemik ödemi tespit edildiğini duyurdu.

Takımın açıklaması şu şekilde:

Futbol A Takımımızın Trendyol Süper Lig’de Gaziantep FK ile oynadığı müsabakanın ısınma bölümünde sol dizinde ağrı hissettiği için kadrodan çıkartılan futbolcumuz Milot Rashica’nın Acıbadem Altunizade Hastanesi’nde yapılan MR görüntülemesinde uyluk kemiği (femur) alt bölgesinde kemik ödemi tespit edilmiş olup Rashica’nın tedavisine sağlık ekibimiz tarafından başlanmıştır.

EN ÇOK OKUNANLAR

KEŞFETYENİ

İlgili Haberler