BeşiktaşBeşiktaş'ta taraftardan protesto! Sergen Yalçın'a ıslıklı tepki

Beşiktaş'ta taraftardan protesto! Sergen Yalçın'a ıslıklı tepki

09.05.2026 - 20:27 | Son Güncellenme:

Süper Lig'de Beşiktaş evinde Trabzonspor'u konuk etti. Mücadelenin başında siyah-beyazlı taraftarlar ilk düdükle birlikte sahaya sırtlarını döndü. Öte yandan Teknik Direktör Sergen Yalçın'a maç öncesi tepki geldi.

Beşiktaşta taraftardan protesto Sergen Yalçına ıslıklı tepki

Süper Lig'de Beşiktaş evinde Trabzonspor'u konuk etti. Beşiktaş taraftarları maçın başlamasıyla birlikte sahaya sırtını döndü. Beşiktaş taraftarının protestosu 5 dakika boyunca devam etti.

Haberin Devamı
Haberin Devamı

SERGEN YALÇIN'A ISLIKLI TEPKİ
Maçtan önce stat hoparlöründen takım kadroları anons edilirken, Sergen Yalçın'ın ismi okununca siyah-beyazlı taraftarlar ıslıklı protesto gerçekleştirdi.

Beşiktaşlı taraftarlar, maçın başlangıç sırasında da, "Söylesene hoca bu takım niye oynamıyor?" tezahüratı yaptı.

Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

Siyah-beyazlı tribünler, Trabzonspor maçında ilk 5 dakikanın ardından tezahürat yapmaya başladı.

Beşiktaşta taraftardan protesto Sergen Yalçına ıslıklı tepki

NELER OLMUŞTU?
Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde Beşiktaş, sahasında Konyaspor'a mağlup olarak organizasyona veda etti.

Haberin Devamı

MAÇ SONU PROTESTO

Konuk ekibin attığı gol sonrasında tribünler takıma, yönetime ve Sergen Yalçın'a tepki gösterdi. Beşiktaş Stadyumu'nda "Sergen Yalçın istifa" sesleri yükseldi.

SERGEN YALÇIN'A SU ŞİŞESİ ATILDI

Haberin Devamı

Siyah-beyazlı taraftarlar teknik direktör Sergen Yalçın'ı istifaya davet ederken, tecrübeli teknik adama su şişesi atıldı.

Haberin Devamı

SERGEN YALÇIN MAÇ SONU KONUŞTU

Beşiktaş Teknik Direktörü Sergen Yalçın, Konyaspor'a 1-0 kaybettikleri Türkiye Kupası yarı final maçı sonrası konuştu.

Sergen Yalçın, "Öncelikle üzgünüz. Final oynayıp kupayı almaktı hedef. Futbol enteresan oyun, her zaman istediğinizi vermiyor. Kontrol bizdeydi, her an gol atabilecek durumdaydık. Sonda bir penaltı ve kupaya veda ettik." dedi.

Haberin Devamı

Beşiktaş'ın teknik patronu, "Taraftarın tepkisini de anlıyorum. Biz de, oyuncular da kupayı kazanmak istiyorduk. Futbol 3 ihtimalli bir oyun ve bazen böyle sonuçlar oluyor." ifadelerini kullandı.

"BU KADAR TEPKİ İYİ OLMADI"

Sergen Yalçın, "Gelecek sezona dair plan yok, 2 maç var, oynayalım, bakacağız. Taraftarın bu kadar tepki vermesi çok iyi olmadı, onu söyleyeyim. Biz Beşiktaş menfaatleri için buradayız. Geçen sefer de böyle gelmiştik ilk sezonda. Camiada sabır bitmiş, camiaya da hak vermek lazım." sözleriyle konuşmasını noktaladı.

EN ÇOK OKUNANLAR

KEŞFETYENİ

İlgili Haberler