FenerbahçeFenerbahçe başkan adayı Aziz Yıldırım: Şampiyon yaptıktan sonra bırakacağım

Fenerbahçe başkan adayı Aziz Yıldırım: Şampiyon yaptıktan sonra bırakacağım

16.05.2026 - 20:41 | Son Güncellenme:

Fenerbahçe'nin başkan adayı Aziz Yıldırım, dernek başkanlarıyla bir araya geldi ve önemli açıklamalarda bulundu. Yıldırım kendi geleceği için de önemli sözler söyledi.

Fenerbahçe başkan adayı Aziz Yıldırım: Şampiyon yaptıktan sonra bırakacağım

Fenerbahçe Kulübü başkan adayı Aziz Yıldırım, kulübe bağlı akreditasyonlu dernek başkanları toplantısında açıklamalar yaptı. Yıldırım, takımı şampiyon yaptıktan sonra 2027 seçimlerinde aday olmayacağını ifade etti. Yıldırım'ın sözleri şu şekilde:

Haberin Devamı
Haberin Devamı

'ZORLAMA VE BASKI YAPMAYACAĞIZ'

"Biz geldiğimiz zaman derneklere kulübe destek anlamında zorlama ve baskı yapmayacağız. Her şey gönül esaslı olacak. Bizim 'Kulübün şu eksiğini tamamlayın, şuraya bunu yapın' tarzı şeylere ihtiyacımız yok. Biz yapacağız. Sizlerle beraber sizden beklediğimiz tam destek olacak. Tek isteğimiz şampiyonluk. Bu şampiyonluk için sizin stadları doldurmanıza ve küskünlükleri, dargınlıkları bırakarak birlikte olmamıza ihtiyacımız var.

Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Googleüzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

'20 SENE SONRA FENERBAHÇELİ BULAMAZSINIZ!'

Haberin Devamı

Eğer bu sene şampiyon olamazsak geleceğimiz tehlikede. Bunu her yerde ifade ediyorum. Biz geleceğimizi kaybedemeyiz. 20 sene sonra Fenerbahçeli bulamazsınız haberiniz olsun. İyi oyuncular alacağız takımı şampiyon yapacağız. 22'sinde açıklamalar yapacağım. Herkese çağrı yapacağım. Üye, taraftar, dernekler hepimiz bir araya geleceğiz. Küslükler olmayacak.

Haberin Devamı
Haberin Devamı

'SAMANDIRA'YA, HER ŞEYE KARIŞACAĞIM!'

"Şimdi 'Başkan her şeye karışıyor' diyeceksiniz. Karışacağım, her işin başında duracağım. Karışmasak sonuçlar hüsran oluyor. Biz gerektiğinde soyunma odasında, Samandıra'da her şeye müdahil olacağız. Biz şampiyon yapacağız."

Haberin Devamı

'3 SENE DEVAM ETMEYECEĞİM'

“Şampiyon yaptıktan sonra bırakacağım. 3 sene kesinlikle devam etmeyeceğim. Ben başkan olmayı düşünmüyordum, aday da olmayacaktım. Geçen sene imzalar toplanınca da gençleri teşvik ettim. Genç adaylar çıksın istedim. Ama malesef olmadı geçtiğimiz yıl. Şimdi bu yıl neden aday oldum ? Görüyorum ki güçlü bir tecrübe yeni genç, güçlü yönetim olması gerekiyor.”

EN ÇOK OKUNANLAR

KEŞFETYENİ

İlgili Haberler