BeşiktaşFenerbahçe derbisinin ardından Beşiktaş'ta Serdal Adalı'dan sert sözler! 'Bizi şampiyonluktan temizlediler'

Fenerbahçe derbisinin ardından Beşiktaş'ta Serdal Adalı'dan sert sözler! 'Bizi şampiyonluktan temizlediler'

05.04.2026 - 23:30 | Son Güncellenme:

Derbi maçında Fenerbahçe'ye son dakikalarda gelen penaltı golüyle 1-0 mağlup olan Beşiktaş'ta Başkan Serdal Adalı açıklamalarda bulundu.

Fenerbahçe derbisinin ardından Beşiktaşta Serdal Adalıdan sert sözler Bizi şampiyonluktan temizlediler

Süper Lig'in 28. haftasında Beşiktaş, derbi maçında konuk olduğu Fenerbahçe'ye 1-0 mağlup oldu. 

Haberin Devamı
Haberin Devamı

Fenerbahçe'ye galibiyeti getiren golü, 90+10. dakikada penaltıdan Kerem Aktürkoğlu kaydetti.

Beşiktaş cephesi maçın ardından penaltı kararına sert tepki gösterirken, başkan Serdal Adalı da önemli açıklamalarda bulundu.

Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

Serdal Adalı'nın konuşması şu şekilde:

'BİZİ ŞAMPİYONLUKTAN TEMİZLEDİLER'

Fenerbahçe’nin böyle bir şeye ihtiyacı mı var? Yok. Bizim bir iddiamız mı vardı bugün? Şampiyonlukta bir iddiamız mı vardı? Yok. Zaten 3-4 hafta önce bizi temizlediler. Öyle bir iddiamız kalmadı yani.

Diğer 17 takımda VAR'dan bizim kadar şikayet ediyor. MHK Başkanı ve yardımcısı böyle devam ettikçe Türk futbolunun bir santimetre ileri gitme ihtimali yok. Utanmaları olsa bu gece istifa eder, Türk futbolunun yakasından düşerler.

Haberin Devamı
Haberin Devamı

'MAHKEMEYE VERSİNLER DE GÖRELİM'

Haberin Devamı

Portekizli eğitmenler, kimi eğitmiş ya! Lafa gelince koskoca camiayı mahkemeye vereceklermiş! Haydi versin göreyim! Onların da şerefi varsa bırakır giderler yarın sabah!

VAR ODASI AÇIKLAMASI

Tiyatronun parçası olmak istemedik. Fenerbahçe'den de giden olmadı. Biri gidip oturacak başka odada, ne olacak?

 

 

 

EN ÇOK OKUNANLAR

KEŞFETYENİ

İlgili Haberler