FenerbahçeFenerbahçe'de başkan Sadettin Saran, futbolcularla yemeğe katıldı

Fenerbahçe'de başkan Sadettin Saran, futbolcularla yemeğe katıldı

13.05.2026 - 22:39 | Son Güncellenme:

Süper Lig'de sezonun son maçı öncesi başkan Sadettin Saran, yöneticiler ve futbolcular bir akşam yemeği organizasyonuna katıldı.

Fenerbahçede başkan Sadettin Saran, futbolcularla yemeğe katıldı

Süper Lig’in son haftasında Pazar günü sahasında ikas Eyüpspor’u konuk edecek Fenerbahçe, maçın hazırlıklarına devam ederken başkan Sadettin Saran ve yöneticiler, futbol A takımıyla yemek organizasyonunda bir araya geldi.

Haberin Devamı
Haberin Devamı

Akşam saatlerinde gerçekleştirilen antrenmanın ardından düzenlenen yemek organizasyonuna başkan Sadettin Saran, yönetim kurulu üyeleri, teknik ve idari heyet, oyuncular ve personel katıldı.

EN ÇOK OKUNANLAR

KEŞFETYENİ

İlgili Haberler