FenerbahçeFenerbahçe'nin eski yöneticisi Mahmut Uslu: Güç verirseniz şampiyon olacağız

Fenerbahçe'nin eski yöneticisi Mahmut Uslu: Güç verirseniz şampiyon olacağız

18.05.2026 - 19:48 | Son Güncellenme:

Fenerbahçe'de 6-7 Haziran'da gerçekleştirilecek olağanüstü seçimli genel kurulda aday olan Aziz Yıldırım, seçim ofisi açtı. Açılışta Yıldırım'ın listesinde olması beklenen eski yönetici Mahmut Uslu açıklamalarda bulundu.

Fenerbahçenin eski yöneticisi Mahmut Uslu: Güç verirseniz şampiyon olacağız

Fenerbahçe'de 6-7 Haziran'da gerçekleştirilecek olağanüstü seçimli genel kurulda aday olan Aziz Yıldırım'ın seçim ofisi açıldı.

Haberin Devamı
Haberin Devamı

"GİDİŞATI DURDURACAĞIZ"

Kadıköy Caddebostan'da yer alan seçim ofisinin açılışına Aziz Yıldırım'ın yönetim kurulu listesinde olması beklenen Mahmut Uslu, Önder Fırat, Barış Göktürk ve genel kurul üyeleri katıldı. Seçim çalışmaları sebebiyle Ankara'da bulunan başkan adayı Yıldırım, törende yer almadı.

Açılış için kurdeleyi kesen Mahmut Uslu, açılış töreninde önemli bir açıklamada bulundu.

 'GÜÇ VERİRSENİZ ŞAMPİYON OLUP GİDİŞATLARINI DURDURACAĞIZ'

Galatasaray'ın üst üste 4 kez şampiyonluk yaşamasına dikkati çeken Uslu, "Fatih Terim döneminde 4 sene üst üste şampiyon olmuşlardı, sonra mani olmuştuk. Bu sene inşallah hep beraber güç verirseniz şampiyon olup gidişatlarını durduracağız." ifadelerini kullandı.

EN ÇOK OKUNANLAR

KEŞFETYENİ

İlgili Haberler