GalatasarayGalatasaray'da dikkat çeken tablo! Dev maçlar sonrası büyük kriz

Galatasaray'da dikkat çeken tablo! Dev maçlar sonrası büyük kriz

04.05.2026 - 07:00 | Son Güncellenme:

Galatasaray, bu sezon ligdeki 4 mağlubiyetinin üçünü büyük galibiyetlerin hemen ardından yaşadı. Sarı-kırmızılı ekip; Ajax, Juventus ve Fenerbahçe zaferlerinin ardından ligde puan kaybı yaşayarak dikkat çekici bir tablo ortaya koydu.

Galatasaray, Samsunspor yenilgisiyle birlikte Okan Buruk yönetimindeki son dört sezonda en fazla puan kaybı yaşadığı (22 puan) sezonun sonuna yaklaşırken, dikkat çeken bir tablo ortaya çıktı. Cim-Bom’un bu sezon aldığı 4 mağlubiyetin üçünün, “zafer sarhoşu” olduğu karşılaşmalar sonrasında olduğu görüldü. Sarı-kırmızılıların ligde puansız ayrıldığı deplasmanlar Kocaeli, Konya, Trabzon ve Samsun oldu.

Haberin Devamı
Haberin Devamı

DEV MAÇLAR SONRASI KRİZ

Ancak asıl dikkat çeken detay, bu yenilgilerin çoğunun iyi sonuçların hemen ardından gelmesi... Galatasaray, 5 Kasım’da Ajax deplasmanında sergilediği etkileyici oyun ve 3-0’lık galibiyetten yalnızca 4 gün sonra ligdeki ilk yenilgisini Kocaelispor karşısında aldı. Benzer şekilde, Juventus karşısında elde edilen 5-2’lik zaferin ardından 4 gün sonra bu kez Konya’da mağlup oldu.

Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Googleüzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

Milli aranın ardından 4 Nisan’da Trabzon’a kaybeden Cim-Bom, 26 Nisan’daki görkemli Fenerbahçe derbisinden alınan 3-0’lık galibiyetin hemen sonrasında çıktığı ilk maçta da Samsunspor karşısında kötü bir performans sergileyerek ağır bir yenilgi aldı. Bu deplasman mağlubiyetlerinin diğer ortak noktası ise şehir takımlarına karşı oynanmış olması ve zorlu atmosferlerden olumsuz etkilenilmesi olarak öne çıktı

EN ÇOK OKUNANLAR

KEŞFETYENİ

İlgili Haberler