17.04.2026 - 10:16 | Son Güncellenme:
Sabah
Süper Lig'de şampiyonluk yarışında Galatasaray'ın 2 puan gerisindeki Fenerbahçe bir yandan yeni sezon çalışmalarını sürdürüyor. Sarı-lacivertli yönetim, ilk transferini stoper bölgesine yapmak için harekete geçti.
Savunma kurgusunu güçlendirmek isteyen sarı-lacivertliler, Milan Skriniar'ın yanına sağlam bir stoper ekleyecek. Sarı-lacivertli ekip, 2021-2022 sezonunda formasını giydiği ve performansıyla taraftarın gönlünde taht kuran Min-jae Kim'i gözüne kestirdi.
Fenerbahçe'de yönetim, Güney Koreli stoperin menajeri Oliveira Rita'yı İstanbul'a getirdi. Oyuncunun temsilcisi, Fenerbahçe Yönetim Kurulu Üyesi Ertan Torunoğulları'nın yer aldığı toplantıda Güney Koreli futbolcunun ayrılık isteğini iletti.
Temsilcinin toplantıda, "Kim, Münih'te beklediği süreleri alamadığı için ayrılmak istiyor." Ancak bu transfer sadece kiralık şekilde olabilir" dediği öğrenildi.
Yeniden form tutarak eski günlerine dönmek isteyen Kim Min Jae, kariyerini Avrupa'da sürdürmenin planını yapıyor. Fenerbahçe yönetimi, Almanya'ya giderek bu transfer için Bayern Münih ile masaya oturacak.
2021-2022 sezonunda Fenerbahçe'de forma giyen Kim, 40 maça çıkıp ağları bir kez sarstı. Performansıyla dikkatleri üzerine çeken Güney Koreli yıldız, 2022 yazında ise 19 milyon Euro'ya Napoli'ye 2023'te ise 50 milyon Euro'ya Bayern Münih'e transfer oldu.





