İngiltere Premier LigManchester City puan kaybetti! İngiltere'de şampiyon Arsenal oldu

Manchester City puan kaybetti! İngiltere'de şampiyon Arsenal oldu

19.05.2026 - 23:31 | Son Güncellenme:

İngiltere Premier Lig'in 37. haftasında Manchester City, deplasmanda Bournemouth ile 1-1 berabere kaldı ve ligin bitimine bir hafta kala City'nin 4 puan önündeki Arsenal, şampiyonluğunu ilan etti.

Manchester City puan kaybetti İngilterede şampiyon Arsenal oldu

İngiltere Premier Lig'in 37. haftasında Manchester City, deplasmanda Bournemouth ile karşı karşıya geldi.

Haberin Devamı
Haberin Devamı

Vitality Stadyumu'nda oynanan mücadelede, 1-1 berabere bitti.

Ev sahibi ekibin golünü 39. dakikada Eli Junior Kroupi kaydetti.

Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Googleüzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

 Manchester City'ye beraberliği getiren golü ise 90+5'te Haaland kaydetti.

Bu sonuçla birlikte ligin bitime bir maç kala 78 puanlı Manchester City, 82 puanı olan lider Arsenal'in 4 puan gerisinde, 2. sırada yer aldı.

ARSENAL, 22 YIL SONRA ŞAMPİYON!

Böylece Mikel Arteta'nın öğrencileri tam 22 yıl sonra matematiksel olarak şampiyonluğunu ilan etti.

EN SON 2003-2004'TE ŞAMPİYON OLMUŞLARDI

Haberin Devamı

Arsenal, İngiltere Premier Lig'deki son şampiyonluğunu 2003-2004 sezonunda yaşamıştı.

Efsane teknik direktör Arsene Wenger yönetimindeki Topçular, o sezonu hiç mağlubiyet almadan tamamladı.

38 maçta 26 galibiyet ve 12 beraberlik alarak şampiyonluğa ulaşmıştı.

EN ÇOK OKUNANLAR

KEŞFETYENİ

İlgili Haberler