SamsunsporSamsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım: Galatasaray'ı ezerek yendik

Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım: Galatasaray'ı ezerek yendik

02.05.2026 - 23:20 | Son Güncellenme:

Süper Lig'in 32. haftasında Samsunspor, Galatasaray'ı 4-1 mağlup etti. Maçın ardından ise Karadeniz ekibinin başkanı Yüksel Yıldırım açıklamalarda bulundu.

Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım: Galatasarayı ezerek yendik

Trendyol Süper Lig'in 32. haftasında Samsunspor ile Galatasaray karşı karşıya geldi. Samsunspor mücadeleden 4-1'lik galibiyetle ayrılıp 3 puanı hanesine yazdırdı.

Haberin Devamı
Haberin Devamı

'GALATASARAY'I EZEREK YENDİ'

Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, Galatasaray maçının ardından HT Spor'a açıklamalarda bulundu. Yıldırım açıklamasında, “Asla maç satmayız diyoruz. Onlar bize ‘Maç satıyorsunuz’ diyorlar. Galatasaray'ı ezerek yendik, bütün Türkiye gördü! ” dedi.

Yıldırım ayrıca "Hala beni saçma sapan şeylerle suçlayanlara, oyuncularım sahada muhteşem bir cevap verdi. Kartallar yüksek uçar, sineklerle uğraşmıyor. Onlar muhatabım olamaz!” açıklamasında bulundu.

GEÇEN HAFTA MESAJI VERMİŞTİ

Haberin Devamı

Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, Süper Lig'in 32. haftasında Galatasaray'ı konuk edecekleri maç öncesi iddialı açıklamalarda bulunmuştu.

Yıldırım, sarı-kırmızılı ekibe de sahada geçit vermeyecekleri mesajını vermişti.

Haberin Devamı

"ŞAMPİYONLUK KUTLATMAYIZ"

Yıldırım, "Galatasaray, Samsun’da şampiyonluk turu atmayı hayal etmesin. Onları evlerine eli boş göndermek konusunda oldukça iştahlıyız. Samsun'da şampiyonluk kutlatmayız. Eğer şampiyonluğu kutlayacaklarsa, bunu bir sonraki hafta oynayacakları Antalyaspor maçına saklasınlar" ifadelerini kullanmıştı.

 

EN ÇOK OKUNANLAR

KEŞFETYENİ

İlgili Haberler