1.LigSarıyer'de Servet Çetin takımdan ayrıldığını açıkladı

Sarıyer'de Servet Çetin takımdan ayrıldığını açıkladı

04.05.2026 - 23:37 | Son Güncellenme:

Sarıyer teknik direktörü Servet Çetin, Sarıyer ile yollarını ayırdığını resmen duyurdu.

Sarıyerde Servet Çetin takımdan ayrıldığını açıkladı

1. Lig ekiplerinden Sarıyer'de sezonun ortasında takımın başına geçen Servet Çetin, sezon bittikten kısa süre sonra takımla yollarının ayrıldığını açıkladı.

Haberin Devamı
Haberin Devamı

Servet Çetin'in açıklamaları şu şekilde:

10. haftada 4 puanla 18. sırada olan takımımızın küme düşeceği yönündeki kamuoyu öngörüsüne rağmen ekibimle birlikte elimizi taşın altına koyarak çok zor bir göreve talip oldum.

Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Googleüzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

Ekibim, oyuncularım, kulüp çalışanlarımız ve pek tabii ki büyük Sarıyer taraftarının da desteğiyle büyük bir emek vererek ortaya koyduğumuz mücadeleyle sezon sonunda ligi play-off potasının 8 puan gerisinde 12. sırada tamamlayarak görevimi layıkıyla tamamlamanın sevinç, gurur ve onurunu taşıyorum.

Haberin Devamı

Yaşanan bu süreç ve alınan bu sonuç; takımımız ve bizler için inancın, disiplinin ve birlikteliğin neleri değiştirebileceğini gösteren önemli ve çok değerli bir deneyim oldu.

Sarıyer Spor Kulübü’nün benim için yeri her zaman ayrı olacaktır. Başta oyuncularım olmak üzere, ekibime, kulüp çalışanlarına ve güzide taraftarımıza teşekkür eder, Sarıyer Spor Kulübü camiasına 2026-2027 futbol sezonunda şimdiden başarılar dilerim

EN ÇOK OKUNANLAR

KEŞFETYENİ

İlgili Haberler