04.04.2026 - 22:13 | Son Güncellenme:
Süper Lig'de Trabzonspor, Galatasaray'ı 2-1 yendi. Maçın bitiş düdüğüyle Trabzonspor ve Galatasaraylı oyuncular arasında gerilim yaşandı.

Yaşananların ardından Abdülkerim Bardakcı, ikinci sarı karttan kırmızı kart gördü.
Güvenlik görevlileri olay yerinde müdahalede bulunurken Mauro Icardi de takım arkadaşını olay yerinden uzaklaştırdı. Yaşananlar daha fazla büyümeden sona erdi.

BİR SONRAKİ MAÇ CEZALI
Kırmızı kartın ardından Abdülkerim Bardakcı, haftaya cezalı duruma düştü. Galatasaray, bir sonraki maçta Göztepe ile karşılaşacak.

MAÇ SONUNDA TRABZONSPOR'DAN PAYLAŞIM
Trabzonspor, maçın 2-1 sona ermesiyle beraber sevinç yaşarken resmi X hesabından "BİZİM ŞEHRİMİZ BİZİM KURALLARIMIZ!" paylaşımı yaptı.
BİZİM ŞEHRİMİZ BİZİM KURALLARIMIZ!
— Trabzonspor (@Trabzonspor) April 4, 2026