Teknoloji Facebook Messenger'ın değişen tasarımı giderek yaygınlaşıyor

Facebook Messenger'ın değişen tasarımı giderek yaygınlaşıyor

14.11.2018 - 14:47 | Son Güncellenme:

Eylül ayı sonlarında Facebook Messenger'ın yeni tasarımını (Messenger 4 olarak da biliniyor) görmeye başlayan seçkin kişiler arasında değilseniz, değişiklikleri kısa süre içinde görebilirsiniz. Facebook, Messenger'ın yeni, basitleştirilmiş arayüzünü daha yaygın bir şekilde kullanıma sunuyor.

Facebook Messengerın değişen tasarımı giderek yaygınlaşıyor

Onur Binay/milliyet.com.tr

Haberin Devamı

Facebook, Mayıs ayındaki F8 geliştirici konferansında Messenger için tasarım revizyonu yaptığını, gereksiz unsurları kaldırarak, önemli özelliklere vurgu yaptığını ve deneyimi basitleştirdiği söylemişti. Teknoloji devi, kullanıcılara mesajlaşma platformuna karanlık mod geleceğini de garanti etti. Artık yeniden tasarımın yaygınlaşmasıyla, Facebook'un sözlerini yerine getirip getirmediğini değerlendirme zamanı geldi. Cevap, öyle görünüyor ki, kısmen.

Facebook Messenger'ın yeni tasarım arayüzü giderek yaygınlaşıyor. Yeni kullanıcı arayüzü bazı açılardan basitleştirildi. Uygulama, sekme sayısını üçe böldü: sohbetler için bir tane, kişi için bir tane, diğeri de oyunlar ve sohbet için.

Yeni tasarımı beğenenler kadar beğenmeyenler de var. Yukarıdaki tweet gibi parlaklıktan ve aşırı beyazlıktan şikayet eden çok fazla kullanıcı var.