Teknoloji Haberleri Teknoloji mağazalarında erkek kokusu

Teknoloji mağazalarında erkek kokusu

04.12.2007 - 00:00 | Son Güncellenme:

İnternette yapılan araştırmaya katılan kadınların üçte biri, satıcılar kendileriyle doğru iletişim kuramadığını bu yüzden mağazaların zımbırtı reyonlarında daha az zaman geçirdiklerini söylüyor.

Teknoloji mağazalarında erkek kokusu
Menderes Özel

Kadınlar artık teknolojik unsurları eksiksiz bir hayat istiyor, daha önce bazı sayılar vererek kadınların yüzde 80’lere varan oranlarda teknolojik ürünleri takip ettiğini, teknolojiyi arzuladığını göstermiştik. Hal böyleyken acaba kadınları neden teknoloji mağazalarında, reyonlarında göremiyoruz...

Haberin Devamı
Bu sorunun yanıtını Saatchi and Saatchi’nin yaptırdığı sonuçları BBC’de yayımlanan araştırması bulmuş; kadınlar teknoloji ve zımbırtı mağazalarında tezgâhtarların kendilerine yaklaşımından rahatsız oluyormuş. Popüler inanışın aksine, kadınlar teknolojiyle ilgileniyor ve zımbırtılarla rahat hissediyor ancak tezgahtarlara danışırken rahat olamıyormuş.

İnternette yapılan araştırmaya katılan kadınların üçte biri, satıcılar kendileriyle doğru iletişim kuramadığını bu yüzden mağazaların zımbırtı reyonlarında daha az zaman geçirdiklerini söylüyor. Hele biri teknoloji mağazalarının ''leş gibi erkek koktuğu'' gibi bir ifade kullanmış. Bunu okuduktan sonra belleğimde orkların Minas Tirith kuşatmasını andıran MediaMarkt açılışı anısı canlandı; kadın haklı olabilir diye düşündüm.
Her neyse, araştırmaya katılan kadınların yalnızca yüzde 9’u pembe renkli kadınsı zımbırtıları tercih ettiğini belirtmiş, not düşelim...

Bu kadar laf ettikten sonra son aylarda Avrupa ve ABD’de kadınların rağbet gösterdiği birkaç zımbırtıdan bahsetmeden olmaz: