04.12.2007 - 00:00 | Son Güncellenme:
Kadınlar artık teknolojik unsurları eksiksiz bir hayat istiyor, daha önce bazı sayılar vererek kadınların yüzde 80’lere varan oranlarda teknolojik ürünleri takip ettiğini, teknolojiyi arzuladığını göstermiştik. Hal böyleyken acaba kadınları neden teknoloji mağazalarında, reyonlarında göremiyoruz...
İnternette yapılan araştırmaya katılan kadınların üçte biri, satıcılar kendileriyle doğru iletişim kuramadığını bu yüzden mağazaların zımbırtı reyonlarında daha az zaman geçirdiklerini söylüyor. Hele biri teknoloji mağazalarının ''leş gibi erkek koktuğu'' gibi bir ifade kullanmış. Bunu okuduktan sonra belleğimde orkların Minas Tirith kuşatmasını andıran MediaMarkt açılışı anısı canlandı; kadın haklı olabilir diye düşündüm.
Her neyse, araştırmaya katılan kadınların yalnızca yüzde 9’u pembe renkli kadınsı zımbırtıları tercih ettiğini belirtmiş, not düşelim...