Geri Dön
Instagram'da en çok etkileşimi hangi paylaşımlar alıyor?

Instagram'da en çok etkileşimi hangi paylaşımlar alıyor?

Instagram'da takipçi kasmak çok zevkli, bunun farkındayız hepimiz. Peki nasıl bir yol izlemek lazım? Instagram'da en çok etkileşimi hangi tür paylaşımlar alıyor? Gelin Molatik olalım...

Mayk Şişman
Mayk Şişman

Peki ne yapmak lazım?

Haberin Devamı

Instagram'ın hayatımıza kattığı en büyük 'eğlence' kaynağı da takipçi kasmak elbette. Aslında bu süreç Twitter'la başlamıştı ama asıl takipçi kasma mecrası Instagram haline geldi. Peki Instagram'da en çok etkileşimi hangi paylaşımlar alıyor? Ne yapmak lazım da Instagram'da daha görünür hale getirebiliriz hesaplarımızı? İşte bu deli sorulara sonunda bir cevap gelmiş.

Milliyet

Kaydırmalı gönderiler yeni trend

Socialinsider tarafından yapılan kapsamlı Instagram ve etkileşim analizinde şu sonuç çıkmış ortaya: Instagram'da en fazla kaydırmalı gönderiler etkileşim alıyormuş. 2017'de Instagram'daki tüm gönderilerin yüzde 3-4'ünü oluşturan kaydırmalı gönderilerin oranı şu zamanlara gelindiğinde yüzde 19'a yükselmiş. Ancak burada dikkat edilmesi gereken bir şey varmış, o da kaydırmalı gönderilerde sadece görsel ya da sadece video kullanmamak.

Haberin Devamı

Milliyet

Ama hem görsel hem de video olmalı

Kaydırmalı gönderilerde hem video hem de görsel kullanmak, asıl büyük etkileşimin formülüymüş. Sadece görsel içeren kaydırmalı gönderilerde etkileşim oranı yüzde 1.80, sadece video içeren kaydırmalı gönderilerde bu oran 1.86'ymış. Hem görsel hem video bulunan kaydırmalı gönderilerde ise yüzde 2.33'e kadar etkileşim oranı varmış. Yani hem kaydırmalı olacak hem de görsel artı video olacak. İşte Instagram'da en çok etkileşim almanın formülü buymuş...

twitter.com/mayksisman
instagram.com/mayksisman
youtube.com/mayksisman
can.sisman@milliyet.com.tr

Benzer İçerikler