Kuzey Kore Kim Jong-un Lahanası'nı markalaştırmaya çalışıyor

Kuzey Kore, Kim Jong-un'un birinci sınıf lahanasını dünya çapında bir marka yapmak için çözüm yolları arıyor.
Kuzey Kore Kim Jong-un Lahanası'nı markalaştırmaya çalışıyor

İçerisinde ne olup bittiği tam bir muamma olan Kuzey Kore savaş ve nükleer saldırı tehditler dışında yeni bir konu ile dünya gündemine oturmaya hazırlanıyor.

Dünya Fikri Mülkiyet Örgütü tarafından tescilli 3 markası olduğu bilinen Kuzey Kore yeni bir marka yaratmak için kolları sıvadı.

Bunca derdin ve tasanın içinde Kuzey Kore şimdi de Kim Jong-un'un birinci kalite olarak adlettiği lahanasını markalaştırmak için uğraşıyor.

Neden lahana olduğunu soruyor olabilirsiniz.

Lahana, Kore halkları için oldukça önemli bir gıda ürünü.

Çünkü geleneksel Kore yemeği Kimçi'nin ana ürünü lahana.

Bu sebeple Kuzey Kore Yönetim Kurulu da Kimçi'yi teminat altına almaya karar verdi.

Daha önce Ryukyung Kimçi Fabrikası, Pyongyang Çanta Fabrikası ve Pyongyang Kozmetik Fabrikası markalarını tescilleten Kuzey Kore'nin işi son zamanlardaki kötü ünü sebebiyle zor görünüyor.

Kim Jong-un geçtiğimiz günlerde eşi Ri Sol-ju ile beraber Pyongyang Kozmetik Fabrikası'nı ziyaret etmiş ve incelemelerde bulunmuştu.

2012 yılında Kim Jong-un'un eşi olarak basına tanıtılan Ri Sol-ju'nun 28 yaşında olduğu ve dünyaca lüks markaların ürünlerini çok sevdiği biliniyor.

Instagram.com/mehmetcankmrc
twitter.com/mehmetcankmrc
YouTube.com/mehmetcankomurcu

Bu makaleye ifade bırak