03.01.2003 - 00:00 | Son Güncellenme:
KANAL D, 2002 yılını ‘Tüm Gün Tüm Kişiler’de yüzde 16.10’luk ve ‘Tüm Gün AB Sosyo Ekonomik Statü’de yüzde 16.30’luk izlenme payları ile birinci bitirdi. 2002 yılında izleyicilerin ilk ve tek tercihi olan Kanal D, prime time’ı da içine alan ‘Tüm Gün Tüm Kişiler’de 170 gün birinciliği ve Tüm Gün AB Sosyo Ekonomik Statü’de de 182 gün birinciliği elde ederek rakiplerine büyük fark atarak birinci oldu.
KANAL D Ana Haber Bülteni, temmuz ayından bu yana birinciliği kimseye kaptırmıyor. Geçtiğimiz aylarda olduğu gibi Aralık ayında da Kanal D Ana Haber Bülteni, hem ‘tüm kişiler’ ve hem de ‘AB’ sosyo ekonomik grubunda en çok izlenen Ana Haber Bülteni olarak rakiplerini ekrandan sildi.
KANAL D Ana Haber, Aralık’ta ‘tüm kişiler’de 7.80 izlenme oranı ve 19.10 izlenme payı elde etti. Kanal D Ana Haber, AB sosyo ekonomik grubunda da 7.20 izlenme oranı ve 21.20 izlen-me payı ile liderliğini korudu. Kanal D Ana Haber Bülteni, AB grubunda 2002’yi zirvede kapattı.