Geoger W. Bush da...
Örneğin; ABD başkanı George W. Bush'un, 2000 seçimlerindeki rakibi Al Gore'u kötülemek ve kendi politikalarını övmek için çektiği bir reklamda, ekrana 'bürokrat' sözcüğü çıkmadan hemen önce 'RATS' (SIÇANLAR) kelimesi çok kısa bir süreliğine yansıtılmıştı. Peki bu reklamın insanların politik tercihleri üzerinde etkisi olmuş olabilir mi? İşte bunu tespit etmek için Adelphi ve Emory üniversitelerinden araştırmacılar, 2008 yılında kontrollü bir şekilde bu mesajın etkilerini yine politik bir bağlamda test ettiler. Deneklere, hayali bir başkan adayı için hazırladıkları kampanya filmlerini izlettiler ve deney gruplarına sırasıyla 'RATS', yani 'SIÇAN' sözcüğünü, 'STAR', yani 'YILDIZ' sözcüğünü, 'ARAB' ile 'XXXX' harflerini çıkardılar. Sonuçlar ilgi çekiciydi: RATS sözcüğüyle şartlanan deneklerin o adaya yönelik görüşleri daha olumsuzlaştı, diğer üç sözcükte ise hiçbir değişim olmamıştır.