12.10.2003 - 00:00 | Son Güncellenme:
Bir buçuk yıldır her ay Nişantaşı çevresindeki mağazalarda, kafelerde, barlarda üzerinde "Bu dergi sizin kopyanız. Lütfen alın" yazan bir dergiyle karşılaşıyorduk. Trendsetter Magazine diğer dergilere benzemiyordu. İlk anda moda dergisi gibi görünse de bu tanımın sınırlarını zorlayan, magazin dünyasının ünlü simalarına rastlayamayacağınız ama genç ve yaratıcı birçok isimle tanışabileceğiniz bir yayındı. Sadece kadınlara ya da erkeklere yönelik değil, unisex'ti.
Kısa sürede büyük ilgi gören dergi, yayın anlayışından taviz vermeden daha geniş bir kitleye ulaşmayı hedefliyor ve artık bayilerde satılıyor.
Derginin yeni sayısında modanın J.D. Salinger'i olarak tanınan Martin Margiela'nın tasarımları; son günlerin en dikkat çeken markalarından Rogan Jeans'in yaratıcısı Rogan Gregory'nin denim macerası ve tasarımın yeni yıldızı Finn Stone'un kendi ağzından tasarımlarının hikayesi var.
Ünlü fotoğrafçıların çekimlerini hikayelerle birleştirerek sunan derginin fiyatı 4 milyon lira.
"İlk akla gelen güzel ve farklı giyinen kişi" diyor derginin genel yayın yönetmeni Nevzat Çalışkan. "Bu dar bir tanım. Evet, trendsetter seçicidir, öncüdür ama bu sadece kıyafetiyle ilgili değildir. Kurduğu cümle de, okuduğu kitap da farklıdır. Çünkü o şimdi de geleceği yaşar. Bugünün sınırlarını zorlayan insandır."