Bihter Ayyıldız

Bihter Ayyıldız

tbkrxm@yahoo.fr

Tüm Yazıları

73’üncü Altın Küre ödül töreninin kırmızı halı geçidindeki en çarpıcı görüntüleri, toplamda 200 karatlık Harry Winston mücevheri, sarı Giambatista Valli tuvaleti ve Jimmy Choo stilettolarıyla Jennifer Lopez verdi.

Kırmızı halının savaşçıları
Lakin bu pozların ardında, saatlerce yapılan hazırlıklar, açlık, susuzluk, kan ter ve elde edilen görünümü uzun saatler boyunca koruma endişesi var. Kısacası kırmızı halıda gördüğümüz tüm kadınlar aslında birer kırmızı halı savaşçısı. Savaşın kazananı da gece boyunca sosyal medyada ve ertesi gün gazetelerde en çok yer alan ünlü oluyor.

Haberin Devamı

Bir ünlünün medya görünürlüğü ne kadar fazlaysa mücevher ve giyim markalarının sponsor olma arzuları da o derece artıyor. Zira lüks markalar için kırmızı halı çok önemli bir reklam platformu. Kısacası kırmızı halı savaşçısının sorumluluğu kendi görüntüsüyle sınırlı kalmayıp, taşıdığı markaları da kapsıyor.

Mesela Daily Mail, Jennifer Lopez’in terlemiş koltuk altı görüntülerini moda kazası olarak yayımladı. Başka bir haberinde de erkek arkadaşının Jennifer Lopez’e ruju bozulmasın diye içinde pipet olan plastik bir şişeden su içirdiği fotoğrafını paylaştı.

Bu da savaş sırasında ayakta kalma formüllerinden biri. Lopez bu haberlerle kırmızı halı savaşında bir darbe aldıysa da, bu onun kazananlar arasında olmasını engellemedi.

Zor işler

Altın Küre ödül töreninde başta Jennifer Lopez olmak üzere, Amy Adams, Kate Winslet, Kate Hudson gibi toplamda 27 kişi Jimmy Choo ayakkabı ya da clutch kullanmış. Fakat bu isimlerin sadece birkaçının ayakkabısı görülebiliyor. Bu durum, markaların da işlerinin ünlüler kadar zor olduğunu gösteriyor.

TEK KALP ÜÇ RUH

Beş duyumuz arasında en güçlü olanı koku almadır. Koku, insanı zamanda ve mekanda seyahat ettirebilecek güce sahiptir. Yolda yürürken, yanınızdan geçen bir yabancının parfümünün kokusuyla aniden durup, yıllar öncesine dönmeyen çok az insan vardır herhalde... Parfüm, anıları olduğu gibi markaları da akıllara kazıyıp, efsaneleşmelerini sağlar. Bu yüzden lüks markalar her sezon yeni parfümler üretirken, ilk ürettikleri parfüme sadık kalmaya çalışır.

Coco Chanel’in de markasını ölümsüzleştirmek için kendi parfümünü yaratan öncülerden olması hiç de şaşırtıcı değil.

Türkiye’de kendi parfümünü üreten ilk lüks moda markası olan Vakko, parfümlerine yeni bir seri ekledi. Geçen hafta, Soho House’da düzenlenen tanıtım yemeğinde, markanın ilk parfümüne adını veren Katia Hakko ev sahipliğinde Cem Hakko’ya eşlik etti. Vakko parfüm koleksiyonunun en son üyesi Vakko Infiniti for Him’in ardından hazırlanan Vakko Infiniti for Her serisindeki üç farklı kokunun içinde benim favorim gül, menekşe ve vanilyanın, pembe biber notalarıyla birleştiği No1 oldu.

Haberin Devamı

PERA 64 GELiYOR

Soho House’daki yemekte konuştuğumuz Ece Sükan’dan İstanbul 74’e kardeş geldiğini öğrendim.
2009 yılında Demet Müftüoğlu Eşeli ve Alphan Eşeli’nin kurduğu İstanbul’un en önemli sanat ve kültür platformu olan İstanbul 74’ü duymayan kalmamıştır.
Demet Müftüoğlu Eşeli ve Ece Sükan’ın ortak olduğu Pera 64, sadece kültür sanat platformu olmanın yanı sıra, çok farklı aktivitelere ev sahipliği yapacakmış. Daha fazlası ve detaylar pek yakındaymış. Merakla bekliyoruz.