Haftanın en eğlenceli konusu modaydı. Önce Nine West’in kreatif direktörü Fred Allard’la tanıştım, sonra ‘Ajda Pekkan for Twist’ koleksiyonu şerefine Ajda Pekkan’la yemek yedim, sonra da H&M for Versace çılgınlığına şahit oldum
Sabahın erken saatlerinde Ayaz-ağa’daki Park Bravo merkezindeyim. İçerisi moda editörleriyle dolu. Genelde böyle durumlarda önce herkes birbirinin kıyafetini süzer ama bu sefer öyle olmuyor. Çünkü kimse Nine West’in renkli koleksiyonundan gözlerini alamıyor. Birçok pahalı markanın ürünlerinin benzeri var Nine West’te, hem kalıpları rahat hem de diğer markaların kaçta biri fiyatına.
Önce Isabel Marant’ın yaptığı spor ayakkabıların benzerlerine kilitleniyorum. Bunların özelliği dışarıdan sıradan bir spor ayakkabı gibi gözükse de içinde bir dolgu topuk var. Ayakkabıyı giydiğinizde kendinizi birden selvi boylu hissediyorsunuz. Isabel Marant tek bir model yapmıştı, üstelik çok da kaba görünümlüydü. Nine West’te ise çeşit çok, görüntü de daha iyi. Satışa çıkmalarını heyecanla bekliyorum. Bir de Miu Miu’nun pırıltılılarını andıran ve bana Erdem’in çiçek desenlerini hatırlatan çiçek baskılı ayakkabılar var. Onlarda da aklım kaldı.
Nine West’in kreatif direktörü Fred Allard İstanbul’da boş durmamış. Alışveriş merkezlerini gezmiş, örnekler toplamış. Hatta yerli markalardan alışveriş de yapmış.
Fred Allard hepimize tek tek ‘Love Fury’ adlı yeni çıkan parfümlerini de tanıttı. “Bana göre parfüm de ayakkabı gibi tamamlayıcı bir şey” dedi. Fred Allard gazetecilerden sonra bir de bloggerlara özel tanıtım yaptı.
Artık firmalar bloggerlara özel tanıtımlar da düzenliyor. Üstelik bloggerlarla gazetecileri bir araya da getirmiyorlar.