Koronavirüs salgını, film ve dizi sektörünün kesintiye uğraması nedeniyle dünyaca ünlü oyuncuları da olumsuz yönde etkiledi. Hollywood yıldızları, pandemi döneminde yeni gelir kapısı olması amacıyla sosyal medyayı daha çok ve farklı şekilde kullanmaya başladı. Daha önce ürün reklamı yapmayı kabul etmeyen ünlü isimler, bugünlerde sayfalarında sponsorlu içerikler yayınlamaya başladı. Jennifer Aniston, Instagram'a 2019'un sonlarında giriş yapmasının ardından aylarca arkadaşlarıyla kişisel fotoğraflarını yayınlamasının ardından şimdi de sponsorlu içerikler paylaşmaya başladı. Altın Küre sahibi 51 yaşındaki aktris, geçtiğimiz haftalarda sağlık ürünleri dolu bir pakete sarılmış fotoğraf ile takipçilerine protein desteği markasının yüzü olduğunu duyurdu. Sektördeki uzmanlara göre; bu tek gönderi, oyuncuya yaklaşık 750 bin dolar (5,7 milyon TL) ve satışlardan elde edilen karın bir kısmını kazandırdı. FOTOĞRAFLAR: SPLASH NEWS