PazarJohnnie Walker: Hep ileriye, daha iyiye!

Johnnie Walker: Hep ileriye, daha iyiye!

01.09.2002 - 00:00 | Son Güncellenme:

Johnnie Walker: Hep ileriye, daha iyiye!

Johnnie Walker:  Hep ileriye, daha iyiye


Johnnie Walker - Milliyet işbirliği...
Bu yıl Johnnie Walker, Milliyet gazetesi işbirliğiyle yepyeni bir projeye imza atıyor. Bugünden itibaren her hafta Milliyet Pazar’da Johnnie Walker dopdolu bir sayfayla sizlerle birlikte olacak. Bu sayfada, Türkiye’de zorlukları yenerek hedeflerine doğru ilerleyen kişilerle röportajlar, başarı hikayeleri, o haftanın en başarılı olayları, yeni ufuklara açılmak ve sınırlarını zorlamak isteyenler için ipuçları, tavsiyeler, fırsatlar, Johnnie Walker ve viskiyle ilgili öğrenmek isteyeceğiniz pek çok ilginç bilgi yer alacak. Kendini sürekli geliştirmek isteyenler, ilerledikleri yolda hiçbir engel tanımayanlar, hep bir adım ötesi için öğrenmekten vazgeçmeyenler için zengin içerikli, kaçırılmayacak bir sayfa...

Johnnie Walker efsanesi, 19’uncu yüzyılda John Walker’ın attığı ilk adımla başladı. Onun harmanlama yeteneği ve hayatı boyunca vazgeçmediği tat arayışları, olağanüstü tatlara sahip Johnnie Walker viskilerinin yaratılmasını sağladı.
Mükemmele doğru hedeflenen bu yürüyüş, John Walker’ın ardından gelen kuşaklar tarafından da devam ettirildi. Johnnie Walker küçük bir viski atölyesinden çıkarak bugün dünyanın bir numaralı Scotch viski markası haline geldi.
Johnnie Walker’ın 1909 yılında yaratılan Striding Man (Yürüyen Adam) logosu, Walker ailesiyle başlayan ve bugüne dek asla eksilmeyen o ilerici ve araştırmacı ruhu yansıtıyor. Asla yerinde saymayan ve yüzü her an ileriye dönük, hep daha iyisine ulaşmak için yoluna devam eden bir ruh. İnsanın içindeki gücü açığa çıkarmak isteyen, cesaretlendiren bir ruh.

Dünyanın bir numaralı Scotch viski markası Johnnie Walker, 2000 yılında başlattığı "Keep Walking" reklam kampanyası ile 200 yıllık tarihine bir ilki daha ekledi.
Artık tüm dünyanın tanıdığı "Yürüyen Adam" logosunun sembolize ettiği kampanya, kişisel gelişim ve ilerleme tutkusunu ifade ediyor. Atılan her adımda başarıya doğru ilerleme arzusu... Hedeflere doğru her gün biraz daha yol kat etme isteği... Yola engeller çıksa bile yürümeye devam etme gücü... Yeni keşiflere doğru yürüyüş, cesaret yürüyüşü, özgürlük yürüyüşü, zafer yürüyüşü...
Hep ilerleme ruhunu yansıtan "Keep Walking" kampanyasının öğeleri ise evrensel olarak ilham verici kişisel hikayelerden ve sözlerden oluşuyor. Ayrıca kampanya kapsamında, dünyanın her köşesinde hayalleri olan ve bu hayallerin peşinden koşan kişilere destek vermeyi amaçlayan Johnnie Walker, sıra dışı pek çok organizasyona da imzasını atıyor.
Bu çerçevede, 2000 yılında Kuzey Kutbu’na desteksiz yürüyen Team Polar 2000 takımına sponsor olan Johnnie Walker, ekibin yaklaşık -70 derecede 70 gün süren yolculuğunu tamamlayarak tarihi bir başarı kazanmalarına destek oldu. Kampanyasında, hayatı boyunca pek çok zorlukla karşılaşan ancak yılmayan kişileri ön plana çıkartan Johnnie Walker, bu çerçevede dünyaca ünlü futbol yıldızı Roberto Baggio, ünlü sinema yıldızı Harvey Keitel gibi kişileri farklı yönleriyle tüketiciye tanıttı.






























KEŞFETYENİ
Ünlü oyuncu trafikte çıldırdı! Küfürler yağdırdı...
Ünlü oyuncu trafikte çıldırdı! Küfürler yağdırdı...

Cadde | 03.06.2025 - 10:49

İlker Aksum, İzmir'in Urla ilçesinde trafikte bir sürücüyle tartıştığı görüntülerle sosyal medyada gündem oldu.

Yazarlar