FenerbahçeAli Koç ve Aziz Yıldırım, Partizan maçında buluştu!

Ali Koç ve Aziz Yıldırım, Partizan maçında buluştu!

01.11.2024 - 20:51 | Son Güncellenme:

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç ve eski başkan Aziz Yıldırım, sarı-lacivertli ekibin EuroLeague'de oynadığı Partizan maçını birlikte izledi. Aziz Yıldırım duygusal anlar yaşadı. İşte detaylar...

Ali Koç ve Aziz Yıldırım, Partizan maçında buluştu

Fenerbahçe Kulübü Başkanı Ali Koç ile eski başkan Aziz Yıldırım, Turkish Airlines EuroLeague'de Fenerbahçe Beko-Partizan basketbol maçını birlikte takip etti.

Haberin Devamı
Haberin Devamı

Karşılaşmanın oynandığı Ülker Spor ve Etkinlik Salonu'na kızı Yaz Yıldırım ile gelen Aziz Yıldırım'ı, Ali Koç karşıladı. Birbirlerine sarılarak bir süre sohbet eden Koç ve Yıldırım, karşılaşmayı birlikte takip etti.

OBRADOVİC'LE DE HASRET GİDERDİ

Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

Partizan'ı çalıştıran Fenerbahçe Beko'nun eski başantenörü Zeljko Obradovic de yanına gittiği Aziz Yıldırım'a sarılarak hasret giderdi.

Ali Koç ve Aziz Yıldırım, Partizan maçında buluştu

DUYGUSAL ANLAR YAŞADI

Fenerbahçe taraftarlarının kendi adına tezahüratını yapması sonrası Aziz Yıldırım duygusal anlar yaşadı.

Haberin Devamı

Salonda 72. yaş günü için kutlama anonsu yapılan Aziz Yıldırım'ın eliyle gözyaşını sildiği görüldü. Anonsun ardından Ali Koç ile birlikte tüm taraftarlar ayapa kalkarak Aziz Yıldırım'ı alkışladı.

 

EN ÇOK OKUNANLAR

KEŞFETYENİ

İlgili Haberler