BeşiktaşBeşiktaş'ta Solskjaer'den yıllar sonra bir ilk!

Beşiktaş'ta Solskjaer'den yıllar sonra bir ilk!

01.03.2025 - 22:48 | Son Güncellenme:

Beşiktaş Teknik Direktörü Ole Gunnar Solskjaer, Slaven Bilic'ten sonra bir ilke imza attı.

Trendyol Süper Lig'in 26. haftasında Beşiktaş, sahasında Kayserispor'u 2-0 mağlup etti. Ligde üst üste 4. galibiyetini elde eden siyah-beyazlılarda Teknik Direktör Ole Gunnar Solskjaer de uzun bir aradan sonra bir ilki başardı. Kartal, Slaven Bilic'in ardından ilk kez bir yabancı teknik direktör idaresinde Süper Lig'de üst üste 4 galibiyet aldı.

Haberin Devamı
Haberin Devamı

Bilic'in 2014-2015 sezonunda 17 ila 20. haftalar arasında Gençlerbirliği, Mersin İY, Çaykur Rizespor ve Bursaspor'a karşı elde ettiği bu serinin ardından Beşiktaş; Valerien Ismael, Fernando Santos ve Giovanni van Bronckhorst yönetiminde Süper Lig'de ardı ardına 4 kez 3 puan sevinci yaşayamamıştı.

Ismael ile Bronckhorst, en fazla 3 maçlık galibiyet serileri yakalayabilmişti.

Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Googleüzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

EN ÇOK OKUNANLAR

KEŞFETYENİ

İlgili Haberler