Geri Dön

TRT Spor'dan büyük skandal!

Türkiye Radyo Televizyon Kurumu'nun spor kanalı olan TRT Spor, yayın hakkı D-Smart Spor'da olan Galatasaray-Borussia Dortmund maçını yayınladı.

TRT Spor'dan büyük skandal!

SKORER ÖZEL HABER

TRT Spor çok büyük bir skandala imza attı. Yayın hakkı D-Smart Spor'a ait olan Galatasaray-Borissia Dortmund maçı TRTSpor'un resmi sitesi trtspor.com.tr'de yayınlandı.

trtspor.com.tr'de PTT 1. Lig bölümünde yayınlanan karşılaşmanın başlığında ise 'Elazığspor-Manisaspor' yazıyordu.

Karşılaşma, TRT Spor ve D-Smart Spor logolarıyla birlikte yayınlanırken bir süre sonra yayın kesildi ve "Sayın üyemiz; Aboneliğiniz bu kanalı kapsamamaktadır" mesajı ekrana geldi.

TRT'nin uydu yayınında ise o sırada 'Yüz Yüze' isimli spor programı yer alıyordu.

Bu skandaldan sonra TRT'ye nasıl bir işlem yapılacağı merak konusu oldu.

ALİ İSMET URAL ÇILDIRDI: BU AHLAKSIZLIĞI...

Karşılaşmanın bitmesinin ardından D-Smart Spor spikerlerinden Ali İsmet Ural, TRT Spor'a tepki gösterdi.

Ural şöyle konuştu:

"Ahlaksızlığı devletimiz nasıl çözecek? Böyle işi bilmeyen adamları devlet kanalında iş başına getirirseniz böyle olur. Bu terbiyesizliği nasıl çözeceğinizi çok merak ediyorum. Maalesef bizde bu işler böyle yürüyor. Ülke olarak buna alıştık."

TRT Spordan büyük skandal

TRT Spordan büyük skandal

GSTV SPİKERİNDEN MAÇ ANINDA OLAY YORUM!

TRT Spordan büyük skandal

Georgina Rodríguez'den romantik paylaşım!



YAZARLAR
TÜM YAZARLAR

İlginizi Çekebilecek Diğer Haberler

Sıradaki Haber

Türkiye’nin haber yaşam platformu Milliyet Dijital yenilendi!

Uygulama ile devam et, gündemi kaçırma!

Şimdi DeğilHemen Keşfet