Beşiktaş BJK Yandex'in motoru ısındı

BJK Yandex'in motoru ısındı

07.09.2015 - 02:30 | Son Güncellenme:

Beşiktaş 2.5 yılda sadece 120 bin taraftara ulaşan iş birliğini yaygınlaştırmak için kolları sıvadı.

BJK Yandexin motoru ısındı

SERDAR SARIDAĞ

Haberin Devamı

Beşiktaşlı taraftarların, Milliyet’in haberi üzerine BJK Yandex arama motorunun kullanımı konusunda sosyal medyada örgütlenmeleri kulübü de harekete geçirdi. İlk yönetim kurulu toplantısında konuyla ilgili her yöneticiye ayrı ayrı görevler verilecek, başlatılan kampanyada Kartal Yuvası mağazaları da aktif olarak kullanılacak.

Fenerbahçe’den yaklaşık 2.5 yıl önce Yandex ile anlaşma sağlanmasına rağmen arama motorunu indirme konusunda ezeli rakibin çok gerisinde kalan Beşiktaş Yönetimi, önümüzdeki günlerde yeni kampanyanın düğmesine basacak.

Milliyet’te, “Yan gelip yatmışlar” başlığıyla çıkan haberin ardından özellikle sosyal medyada siyah-beyazlı taraftarların örgütlenmesi üzerine yönetim de kolları sıvama kararı aldı. İlk yönetim kurulu toplantısında Yandex’le ilgili yol haritası çizecek olan siyah-beyazlılarda her yöneticiye ayrı ayrı görev verilecek.

Haberin Devamı

Broşür dağıtılacak

Taraftar dernekleriyle de temasa geçerek kampanyayı tüm Türkiye’ye yaymak isteyen Beşiktaş Yönetimi, futbolcuları da bu organizasyon kapsamında reklamlarda oynatmayı planlıyor.

Maçlar öncesinde stat koltuklarına BJK Yandex’in bilgisayarlara indirilmesi ve düzenli kullanamı için bilgilendirme broşürleri bırakmaya karar veren siyah-beyazlı yönetim, söz konusu broşürleri Kartal Yuvaları ve sokaklarda da dağıtacak. Siyah-beyazlılar, Yandex yetkilileriyle de bir araya gelerek kampanyanın temellerini atacak.

Büyük fark oluştu

BJK Yandex 2.5 yıl önce kullanıma açılmasına rağmen yaklaşık 120 bin siyah-beyazlı taraftar arama motorunu bilgisayarlarına indirdi. Fenerbahçe Yandex ise 25 günde 520 bin sarı-lacivertli taraftara ulaştı.