Cadde Medyaya taze kan

Medyaya taze kan

15.08.2018 - 01:30 | Son Güncellenme:

Show Radyo, Radyo Viva, Viva TV ve müzik platformu Diji Box markalarını iş insanı Bilal Şirin satın aldı. Şirin, “Ülkemin geleceğine inanan, genç biriyim. Sektörde hem enine hem de boyuna büyümeyi hedefliyorum” dedi.

Medyaya taze kan

Show Radyo, Radyo Viva, Viva TV ve müzik platformu Diji Box’ın el değiştirdiği, dün yapılan basın toplantısıyla kamuoyuna duyuruldu. Les Ottomans Hotel’de gerçekleşen basın toplantısında, grubun eski icra kurulu başkanı Sevin Ergun Sefada, bünyelerinde bulunan iki radyo, bir müzik kanalı ve dijital müzik platformunu, genç iş adamı Bilal Şirin’e devrettiklerini anlattı. Ergun, “Show Radyo, Viva Radyo, Viva Tv, Diji Box’ı genç arkadaşım Bilal Şirin’e teslim ediyoruz. Ülkemde üretip, ihraç etmek, geliştirmek adına yeni projelerle hayatıma devam edeceğim. Ruslarla, tüm haklarını aldığımız ‘Maşa ve Koca Ayı’yı ekim ayında dünyaya, ülkemizde bir ilk olarak ihraç edeceğiz. Bunun hem yoğunluğunu hem mutluluğunu yaşıyorum. Aynı zamanda Sony ile olan ortaklığım devam edecek. Bilal Şirin’e, çocuklarımı yani radyolarımı teslim ediyorum. Genç, dinamik ve yakışıklı bir patron geliyor” dedi.

Haberin Devamı

‘Yatırım zamanı’

Sanayici bir dedenin torunu olduğunu söyleyen Şirin ise, ülkenin geleceğine inanan biri olarak Türkiye’ye yatırım yaptığını söyledi. İş insanı, “Genç yaşımda iş hayatına atılıp, yatırımcı olmaya karar verdim. Sanayici bir dedenin torunuyum, Türkiye’nin ekonomik kuşatma altında olduğu, dolar kurunu konuştuğu bir dönemde, Show Radyo, Radyo Viva, Viva TV ve Diji Box markalarına yatırımlar yaptık. ‘Yatırım yapmanın sırası mı?’ diyenler oldu. ‘Devir parayla kazanma devri’ diye akıl verenler de çıktı ama bu sözlerin bizim için hiçbir önemi yok. Ülkemin geleceğine inanan genç biriyim, Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın da söylediği gibi oyunu gördük ve şimdi daha büyük ve güçlü bir Türkiye için cesaretle yatırım yapma zamanı olduğunu düşünüyorum. Bugün bünyemize kattığımız markalarımıza, başkalarını da ekleyeceğiz. Sektörde hem enine hem de boyuna büyümeyi hedefliyorum. Tüm dünyada dijital yayıncılığın yükselişini göz önüne alarak, sadece radyo ve televizyon yayıncılığında değil, bu alanda da büyük oyunculardan biri olma hedefimiz var. Sadece kendi markalarımızı büyütecek değil, radyo dinleyici sayısını da artıracak bir proje için çalışmaya başladık. Yayın politikamız her ne olursa olsun Türkiye’den yana, bölen değil, birleştirici bir politika olacaktır” ifadelerini kullandı.

Haberin Devamı

‘Hiç radyo dinlememiş gençler var’

Radyo Viva ve Show Radyo Genel Yayın Yönetmeni Özay Şendir ise, önemli radyocuları transfer edip, dinleyici sayısını artıracaklarını açıkladı. Şendir, “Radyo dinleyici sayısını artırmak adına şöyle bir şey yapılıyor. Daha önce Türkiye’de hiç radyo dinlememiş, genç arkadaşlar var. Onlar dijitalle haşır neşirler. Bir de radyonun tadını unutmuş insanlar mevcut... Yapmaya çalıştığımız şey Türkiye’de herkesin duyduğu zaman ‘Vaaay’ diyeceği isimleri bünyemize katacağız ki, bunların büyük kısmıyla görüşmeleriz sürüyor. Ekim ayında Türkiye’nin bugüne kadar pek yaşamadığı, unuttuğu, radyonun televizyonun olmadığı zamanlarda çok değerli olduğu hale zamanlara gelmesi için çalışıyoruz. Dijitalde yapacaklarımız da var” şeklinde konuştu.