‘Adı Mutluluk’ta ‘Dolunay’ annesinin kim olduğunu arıyor.
‘Dolunay’:
“Doğduğum yeri, yani burayı (hastaneyi kastediyor) annemden öğrenmiştim, okul ödeviydi mecburen söyledi. Doğum tarihim belli, şimdi tek yapmamız gereken arşive girip, benim dosyamı bulmak” diyor yakışıklı arkadaşına.
Arkadaşımız sakat rolü yapıp, arşivci memur abiyi kafa kola alıyor. ‘Dolunay’ da arşive girip, o kadar ‘dosyanın arasından kendisine ait olanı buluyor!
‘Paramparça’da da aynısı oldu
Ev ahalisi birden “aynısının tıpkısı ‘Paramparça’ dizisinde de oldu” dedi. Ne olmuştu? ‘Ozan’la ‘Cansu’, ‘Cansu’nun doğduğu hastaneye gitmişlerdi. Bilgileri eski olduğu için bilgisayara geçmemişti. Tek çare, arşive girip dosyayı bulmaktı. ‘Ozan’ aynen bu ‘Adı Mutluluk’taki arkadaş gibi arşiv memurunu kafa kola alıp, ‘Cansu’nun içeriye girmesini sağlamıştı. ‘Cansu’ da dosyaya ulaşmıştı.
Anlaşılan bu yöntem epey iyi iş yapıyor! Olayın iki dizide birden ‘düşünülmesi’ acaba tesadüf mü? Artık dizilerimizde annesini arayan çocuklar bu yöntemi mi uygulayacaklar?
Merakla bekliyoruz!
‘Tatlı’ aynı ‘Zafer’
Dizilerdeki ‘benzer’ durumlardan söz açılmışken ‘Adı Mutluluk’la ‘Poyraz Karayel’ arasında bir karakter bağının altını çizmek isterim. ‘Tatlı’, aynı ‘Poyraz Karayel’deki ‘Zafer.’ Gerçi artık ‘Zafer’ yok ama nasıl unutulur.
‘Tatlı’nın kız kardeşi konuşamaz ve tedavi görür. ‘Zafer’in de kızı hastaydı ve tedavi görüyordu. Her iki karakter de ‘mafya’ işlerini sakin hallediyor. Özellikle hanımlara karşı çok nazikler! Dizilerimizde bundan böyle ‘sakin mafya abi ve amcaları’ görebiliriz. Çünkü mafya karakterinin bu tarz yorumu tuttu.
ŞİRİN PAYZIN KONUŞTU!