Ev ahalisi, pazar akşamı ‘Acı Aşk’a takılıyor. Fena halde söyleniyor izlerken; “Hep çeken kadın dizilerde, aynı Türkiye gibi. Sonra kadın cinayeti diye ağlaşırlar...” Kızmaca yok, siz de bal gibi oturup izliyorsunuz. Bir tane ‘başlarım evine’ diye basıp giden kadın var mı dizilerde? ‘Acı Aşk’ta son bölümde Bulut, hastanede durup durup çekiştiriyordu köşe bucak Melek’i. “Ayrılacaksın ondan ne demek evlendik? Biz evlenecektik” diye tepiniyor.
Yahu sen yemedi gittin, Sude’nin psikopatlığını çekiyorsun. Haa bir de kıza (Sude’ye yani) bu durumu uygun görmüşler. Neden mesela ‘Bulut sen beni unut’ diyemiyor? Melek ne yapacaktı? Karnında bebek, iyi kalpli bir Ali çıkmış, takılıp gitsin.
Yok senaryo öyle istemiyor, Bulut’u beklemeli... Sormuyor vatandaş;
‘Oğlum attın kıza kelek sonra diyorsun Melek’...
Hakim anlayış; kadın mazlum olur,
acı çeker ama erkeğini bekler. Erkek her
haltı yer, sonra döner gelir ve kabul görür.
Peki niye mesela Melek’i senaryo hamile bıraktı? Sabit bakışlı bir kız yarattı bizlere? Çünkü seyirci bunu istiyor, reyting bunu
istiyor değil mi?
Bu dizi niye bitti?
‘Hayat Mucizelere Gebe’ final yaptı.
Devam eden birçok diziden eksiği var mıydı? Oyunculuk idare eder, kafa dağıtan, rahatsız etmeyen. Suat (Erkan Sever) ile Süheyla’nın (Hande Ataizi) halleri ev ahalisinin pek hoşuna gidiyordu.
Samimiyet yok
‘Gecenin Kraliçesi’nde eksik nedir? Meryem Uzerli için yapılmış bir proje... Bu öylesine kendini belli ediyor ki, dizi onun altında eziliyor. Böyle olunca ha saç reklamı, ha dizi, sadece Uzerli’yi izlemiş oluyoruz. Dizinin derdi yok, samimiyeti yok, oyuncular eşlik etmek için orada bulunuyorlar ve bu o kadar bariz ki...
Kısmet olursa atakta
Kısmet olmayacaklar aşikâr. Genç kız ve erkeklerin bir araya geldiği yarışmaya ilgi
ve alaka giderek artıyor.
‘Kısmetse Olur’ başarılı bir proje.
Arkadaşlar rollerini iyi yapıyor. Milletin ilgi ve alakasını çekmek için her türlü numara mevcut. Seneye bugün biter. Pazarlamasını iyi yapan, bir dizide bir klipte işini kapar.
Bu işler belli olmaz
‘İlişki Durumu: Karışık’ta bizim ahali Mediha (Nurseli İdiz) ve kayınpederi İsmail Bey (Sezai Altekin) sahnelerini kaçırmıyor. Nurseli İdiz’in ‘Ben oynuyorum hâlâ ayaktayım’ mesajını verdiği dizidir. Ayşegül rolünde olan Seren Şirince eski performansını gösteremiyor. Daha doğrusu, işi götürmesi beklenen genç ekibin performansı düştü diyeyim.