Sina Koloğlu

Sina Koloğlu

s.kologlu@milliyet.com.tr

Tüm Yazıları

İremi Derici’nin Kanal D’de başlayacak ‘İrem Derici ile Eğlenmene Bak’ programı ekranda ‘reyting’ yapacak ünlüleri konuk alıyor.

İki isim dikkati çekiyor; İdo ve Dilan. İbrahim Tatlıses’in iki çocuğu yarışma programında şarkı söyleyecek. Programın yapımcısı Armağan Çağlayan. Kendisi aynı zamanda Kanal D’nin projelerden sorumlu Genel Müdür Yardımcısı oldu.

İBO’NUN ÇOCUKLARI AYNI PROGRAMDA
22 Haziran ya da temmuz ayının ilk haftası başlaması planlanıyor. İlk üç bölümünün çekimi ve montajı yapıldı. Bir zaman ekranda olan ‘Serdar Ortaç’la Hep Beraber’ programının benzeri. Kimler olacak?

Haberin Devamı

Yonca Evcimik, Derya Uluğ, Rober Hatemo, Güliz Ayla ve Dilber Ay. Merakla beklenen Mustafa Ceceli’nin çekimleri ise daha yapılmamış.

Kanal D’de başlayabilir

Armağan Çağlayan’ın Teve2 kanalında ses getiren ‘Hepsi Bugün Oldu’ programının Kanal D’de gündeme geldiğini duydum. Gerçekten başarılı bir projeydi. Özelliği, o gün gündemde olan hayatımıza dair konuların taze taze muhataplarıyla ekranda konuşulmasıydı. Kanalın izlenen programı oldu kısa zamanda. Maliyetli olduğu gerekçesiyle bitirildi. Yeniden gündeme gelecek gibi görünüyor.

Bu maçlar birayı özendiriyor mu?

TRT Spor’da dikkatimi çekmişti. UEFA Şampiyonlar Ligi maçlarının sponsorlarından biri, bir bira markası. Maçların canlı yayınlandığı ortamda sık sık rastlıyoruz. Şampiyonlar Ligi’yle ilgili tekrar görüntülerde ise, buzlanıyor. İçkiye özendirme nedeniyle, bu markanın görülmesi sorun olabileceği için mi buzlanıyor? Böyle
bir zorlama olmadığını öğrendim RTÜK cephesinden. Bir golün maç sonrası tekrarı ya da geçmiş finallerden unutulmaz görüntüler gibi kısa geçişlerde bile bu uygulanıyor. Şöyle bir bilgi daha aldım. Eğer bir izleyici, “Ekranda bira markası gösterdiler” diye şikayette bulunursa RTÜK’e, incelemeye alınabilirmiş. Bir başka soru; peki maç yayınları sırasında birden fazla sayıda bu markayı gören bir izleyici, “İçki reklamı yayınlıyorlar bu maçlar yayınlanmasın” derse ne olur?

45 dakikadan fazla komedi olmuyor

Ev ahalisi bu sefer kalabalık. Çay ve kuru yemiş eşliğinde ‘Şefkat Yerimdar’ı
izliyoruz. Bir süre sonra dikkatlerin dağıldığı ve aramızda dedikodu yaptığımızı fark
ettim. Dizinin süresi bir saate ulaşmıştı.

Haberin Devamı

Hani soğanı bol diziler, uzun bakışmaları ve ağlak klipleriyle zamanı dolduruyor. Espri, her daim yapılası bir şey değil ki. Senarist ne kadar güldürecek? Komedilerde taş çatlasa 50 dakika gülme süresi. Sonra? Dikkat dağılıyor, komedinin de komiklik yapacak hali kalmıyor.