Sina Koloğlu

Sina Koloğlu

s.kologlu@milliyet.com.tr

Tüm Yazıları

Fransız Nouvel Observateur dergisinde, Disney Channel’da yayınlanan bir diziyle ilgili şu yorum dikkatimi çekti: “Violetta utangaç genç kız, yeni yetmeleri şarkılarıyla Rio’dan İstanbul’a heyecanlandırıyor...”
16 yaşındaki Martina Stoessel, (Violetta) oyunculuğuyla ve özellikle de şarkılarıyla genç neslin yeni ‘idolü’ olmaya aday.
Avrupa’da ‘Violetta’yı 20 milyon kişi izliyor ve adına çıkan dergi 120 bin satıyor. Giyim, kuşam, parfüm vs. satışları rekor kırıyor. Fransa’da vereceği 8 konsere, gideceklerin sayısı 22 bin. Konserlerinin biletleri şimdiden satılmış.
İspanya’ da geçen yıl 22 konser vermiş. 150 bin kişi gitmiş. Dizinin soundtrack albümü dünyada 2 milyon satmış.
Yazıda Türkiye’de de büyük ilgi gördüğü yazılmış. Ben de, Disney Türkiye Genel Müdürü Sinan Ceylan’a sordum.

Haberin Devamı

84 bin kişi izledi
‘Violetta’ 18 Şubat 2013’te başlamış Disney Channel’da. Şimdi ikinci sezonu... Cuma, cumartesi ve pazar saat 20.00’de yayınlanıyor. İzleyicinin ilgisinin ne ölçüde olduğunu anlamak için bazı rakamlar verdi Ceylan. Dizinin yayına başladığında ilk sahneleri kanalın resmi YouTube sitesinde 84 bin 782 defa izlenmiş. Yayına başladığından bugüne yine Disney video player 480 bin güncelleme almış.

Dergi 15 bin satıyor
‘Violetta’ dergisi Türkiye’de 15 bin satıyor. İki de kitap çıkmış; ‘Gizli Günlüğüm’ ve ‘Moda Kitabı’. ‘Gizli Günlüğüm’ ikinci baskıyı yapmış.

Konser uzak
Ceylan; “Türkiye’de konser ihtimaline yönelik fırsatları araştırıyoruz. Buna karşın yakın ve orta vadede böyle bir planımız bulunmuyor. Fakat bu vesileyle ‘Violetta’ dizisi ve şarkılarının hayranı izleyicilerimizin karşısına şubat ayında sürprizlerle çıkacağımızın da müjdesini verebilirim” diyor.
Yani bir gün Martina Stoessel ülkemize gelirse ortalık yıkılır; şaşırmayın. Bir Justin Bieber durumu yaşanabilir...