BasketbolGalatasaray Kadın Basketbol Takımı'nda beş ayrılık birden!

Galatasaray Kadın Basketbol Takımı'nda beş ayrılık birden!

28.05.2025 - 15:14 | Son Güncellenme:

Galatasaray Kadın Basketbol Takımı, 5 oyuncusuyla yollarını ayırdığını açıkladı.

Galatasaray Kadın Basketbol Takımında beş ayrılık birden

Galatasaray Çağdaş Faktoring Kadın Basketbol Takımı, beş oyuncuyla yolların ayrıldığını duyurdu.

Haberin Devamı
Haberin Devamı

Sarı-kırmızılı kulüpten yapılan açıklamada, "2024-2025 sezonu boyunca sarı kırmızılı formamız için mücadele eden oyuncularımız Cecilia Zandalasini, Li Yueru, Julie Vanloo, Anete Steinberga ve Jisu Park ile yollarımızı ayırmış bulunmaktayız. Oyuncularımıza göstermiş oldukları gayret ve emekleri için teşekkür eder, kariyerlerinin devamında başarılar dileriz." ifadelerine yer verildi.

Kadınlar Basketbol Süper Ligi'nde normal sezonu üçüncü sırada tamamlayan Galatasaray, play-off yarı final serisinde ÇBK Mersin'e 2-0 yenilerek sezonu noktalamıştı.

Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

EN ÇOK OKUNANLAR

KEŞFETYENİ

İlgili Haberler