11 Ağustos 2002 Pazar


BİZE ULAŞIN



HABER İNDEKSİ



ARŞiV



YARDIM



KÜNYE



·  SON DAKİKA  
·  ANA SAYFA  
·  GÜNCEL  
·  SİYASET  
·  EKONOMİ  
·  YAZARLAR  
·  SPOR  
·  DÜNYA  
·  YAŞAM  
·  MAGAZİN  
·  SAĞLIK  
·  KADIN & MODA  
·  ASTROLOJİ  
·  OTOMOBİL  
·  ÇİZERLER  
·  BİLİM & TEKNİK  
·  TV'DE BUGÜN  
·  İŞ YAŞAMI  
·  OMBUDSMAN  
·  HAVA DURUMU  
·  CUMARTESİ  
·  PAZAR  
·  KÜLTÜR & SANAT  
·  SERİ İLAN  

 




Hoca, satışları ikiye katladı, bölgenin ‘en başarılısı’ seçildi

AYFER YILDIZ

     ODTܒde öğretim üyeliğini bırakarak üç yıl önce, Samsung Türkiye’ye pazarlama müdürü olan Çağatay Çopuroğlu, göreve başlar başlamaz, pazarlama sistemini ve ekibini değiştirdi. Bölgesel toptancılardan oluşan bir ağ oluşturdu. Bayi toplantılarını sıklaştırarak, bütün bayileri satış ordusunun birer parçası haline getirdi. Reklamları sürdürerek, satış noktalarındaki görünürlülüğü artırıcı çalışmalar yaptı. Birinci sonuç, bütün ürünlerde satışlar yüzde 200’ler civarında arttı. İkinci sonuç: Çopuroğlu, Orta Doğu ve Afrika bölgesinin en başarılı satış yöneticisi seçilerek, ‘Award of Excellence’ başarı ödülünü aldı. Çopuroğlu, "Krizden etkilendik, ancak pazarlama aktivitelerini azaltmadık. Sonucunda başarı geldi" dedi.
     Satışlarında yaptığı artış ile Orta Doğu ve Afrika’nın ‘best practise’ (en iyi uygulayıcı) seçildiklerini hatırlatan Çopuroğlu, "İlk altı ayda monitör satışları yüzde 287, hard disk yüzde 220, optik diskler yüzde 182 arttı" dedi.
     




 SAYFA BAŞI 





© 2002 Milliyet