13.09.2017 - 02:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Telefon, bilgisayar ve TV’den oluşan 3 ana kategoride gerçekleştirilen araştırmanın ortaya koyduğu veriler ışığında, tüketicilerin teknoloji yenileme ihtiyaçlarını ve teknoloji alışverişine neden olan durumları tespit eden firma, bu durumlardan eğlenceli hikayeler yaratarak 3 yeni reklam filmi hazırladı.
Memnuniyet önemli
Filmler, günlük hayatta hemen hemen hepimizin başına gelen komik olayları merkezine alarak yaşanan ihtiyaç durumlarını özetliyor.
Teknosa Genel Müdürü Bülent Gürcan, müşterilerinin beklentileri ve memnuniyetinin öncelikleri olduğunu belirterek, “Bu doğrultuda müşterilerimizi her zaman dinliyor, onların istek ve ihtiyaçlarına göre yatırımlarımızı şekillendiriyoruz. Sektörün lideri olarak teknolojinin nabzını tutan çok güçlü bir ağımız var. Bu ağdan aldığımız bilgiler bize önemli bir içgörü sağlıyor. Yeni reklam kampanyamızı da bugüne kadar yapılmış en geniş sosyal dinlemeye dayalı araştırmanın verileri ışığında kurguladık.
Bu metotla tüketicilerin günlük hayatta teknoloji ile ilişkilerini, alışveriş yolculuklarını inceledik. ‘Herkes için Teknoloji’ mottosunu özümseyen bir marka olarak yaygın mağaza ağımız ve çağın ihtiyaçlarına göre sürekli yenilediğimiz dijital kanallarımızla Türkiye’de tüketicilerle teknoloji arasındaki köprüyü kuruyoruz” dedi.
İlk etapta 3 tane var