Ekonomi 226 bin datayı inceledi yeni reklam filmi geldi

226 bin datayı inceledi yeni reklam filmi geldi

13.09.2017 - 02:30 | Son Güncellenme:

Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, bütün dijital mecralarda kamuoyuna açık olarak paylaşılan 226 bin adet datayı ‘sosyal dinleme’ tekniği ile araştırarak ‘Durum Buysa, Teknosa’ sloganlı yeni bir reklam kampanyasına imza attığını duyurdu.

226 bin datayı inceledi yeni reklam filmi geldi

Telefon, bilgisayar ve TV’den oluşan 3 ana kategoride gerçekleştirilen araştırmanın ortaya koyduğu veriler ışığında, tüketicilerin teknoloji yenileme ihtiyaçlarını ve teknoloji alışverişine neden olan durumları tespit eden firma, bu durumlardan eğlenceli hikayeler yaratarak 3 yeni reklam filmi hazırladı.

Memnuniyet önemli

Filmler, günlük hayatta hemen hemen hepimizin başına gelen komik olayları merkezine alarak yaşanan ihtiyaç durumlarını özetliyor.

Teknosa Genel Müdürü Bülent Gürcan, müşterilerinin beklentileri ve memnuniyetinin öncelikleri olduğunu belirterek, “Bu doğrultuda müşterilerimizi her zaman dinliyor, onların istek ve ihtiyaçlarına göre yatırımlarımızı şekillendiriyoruz. Sektörün lideri olarak teknolojinin nabzını tutan çok güçlü bir ağımız var. Bu ağdan aldığımız bilgiler bize önemli bir içgörü sağlıyor. Yeni reklam kampanyamızı da bugüne kadar yapılmış en geniş sosyal dinlemeye dayalı araştırmanın verileri ışığında kurguladık.
Bu metotla tüketicilerin günlük hayatta teknoloji ile ilişkilerini, alışveriş yolculuklarını inceledik. ‘Herkes için Teknoloji’ mottosunu özümseyen bir marka olarak yaygın mağaza ağımız ve çağın ihtiyaçlarına göre sürekli yenilediğimiz dijital kanallarımızla Türkiye’de tüketicilerle teknoloji arasındaki köprüyü kuruyoruz” dedi.

Haberin Devamı

İlk etapta 3 tane var

226 bin datayı inceledi yeni reklam filmi geldi


Teknosa Pazarlama Direktörü Ayşegül Bahçıvanoğlu da, kampanyanın yaratıcı sürecinden önce mevcut araştırmalara ek olarak geniş çapta sosyal dinleme yaptıklarını aktardı. Bahçıvanoğlu, “Ürün özelinde 226 bin adet datayı titizlikle inceledik, tüketicilerin başına gelen tüm durumları analiz ettik, bu ürünleri satın alma sebeplerini, ürünlerle ilgili beklentilerini ve satın alma tercihlerini belirledik.

Tüketicilerini dinleyen bir marka olarak, analiz ettiğimiz durumları eğlenceli bir dille anlattığımız reklam kampanyamızı oluşturduk. İlk etapta 3 film hazırladık. Her film, günlük hayatta hemen hemen hepimizin başına gelebilecek komik olayları merkezine alırken, maruz kaldığımız durumlar karşısında çözüm olarak Teknosa’yı işaret ediyor” diye anlattı.