Ege Türk ürünlerini fenomenler tanıttı

Türk ürünlerini fenomenler tanıttı

04.07.2019 - 07:50 | Son Güncellenme:

Amerika Birleşik Devletleri’ne 2 milyar dolar ihracat hedefi belirleyen gıda sektörünün tanıtım elçisi, Türk kahvesi oldu.

Türk ürünlerini fenomenler tanıttı

Amerika Birleşik Devletleri’ne 2 milyar dolar ihracat hedefi belirleyen gıda sektörünün tanıtım elçisi, Türk kahvesi oldu. 23-25 Haziran günlerinde düzenlenen Summer Fancy Food Show New York’taki Türk kahvesi tadım alanı ziyaretçilerin büyük ilgisini gördü. Tanıtım çalışmaları kapsamında sosyal medyada takipçi sayısı fazla olan ABD’li fenomenlerle (influencer) işbirliğine gidildi. Standa gelen @eatingnyc, @nyc ve @noleftovers hesapları, ‘Turkish Tastes’ temasıyla birçok ürünü deneyip paylaşım yaptı. Ege İhracatçı Birlikleri Koordinatör Başkan Yardımcısı Birol Celep, “Pazarlamada yöntemler çeşitleniyor. Dijital kanalları da etkin şekilde kullanmaya çalışıyoruz. 2023 yılı hedefimiz ise 2 milyar dolara ulaşmak” dedi.

Yazarlar