Ankara "Antalya Alışveriş Günleri" Ödül Töreni Yapıldı

"Antalya Alışveriş Günleri" Ödül Töreni Yapıldı

01.12.2017 - 13:06 | Son Güncellenme:

.

Antalya Alışveriş Günleri Ödül Töreni Yapıldı

ANTALYA (AA) - Antalya Ticaret ve Sanayi Odası'nın (ATSO) ana sponsorluğunda Antalya Tanıtım A.Ş. tarafından bu yıl ikincisi düzenlenen "Antalya Alışveriş Günleri" ödül töreni gerçekleştirildi.

Haberin Devamı

ATSO binasında yapılan ödül törenine, ATSO Başkanı Davut Çetin, Meclis Başkanı Süleyman Özer, Antalya Tanıtım A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı ve ATSO Başkan Yardımcısı Yusuf Hacısüleyman ve çok sayıda katıldı.

Toplantıda konuşan ATSO Başkanı Çetin, Antalya Alışveriş Günleri'nin 77 gün boyunca devam ettiğini ve kampanya bünyesinde 1,7 milyona yakın bir işlem hacmi yakalandığını söyledi.

Bu sene 68 milyona yakın çekiliş hakkı kazanıldığını da belirten Çetin, ATSO olarak iki yıldır organizasyonun ana sponsoru olarak kentin ticaret hayatına bir katkı koymaya çalıştıklarını ifade etti.

Etkinliğin finansal yönünü büyük oranda ATSO olarak karşıladıklarını kaydeden Çetin, "Biz ATSO olarak bu festivali sadece bir alışveriş şenliği olarak görmüyoruz. Bizler bu etkinliği cadde ticaret hacmini, kültürünü, estetiğini, birlikteliği ve birlikte iş yapma kültürünü yukarılara taşımak için bir araç olarak değerlendiriyoruz. Bu amaçla, ikincisini düzenlediğimiz festivalde geçen seneye göre daha zengin bir program yürütüldü." dedi.

Haberin Devamı

Antalya Alışveriş Günleri'nin turizm çeşitlendirmesi açısından da çok önemli olduğunu aktaran Çetin, Antalya gibi bir turizm merkezinin deniz, kum, güneş turizminin yanına yeni ürünler eklemesi gerektiğini dile getirdi.

Antalya'nın sadece butik bir turizm destinasyonu olmaması gerektiğine işaret eden Çetin, şunları söyledi:

"Antalya, turizmin hipermarketi olmalıdır. Turizmin her kolu, her ürünü Antalya'da olmak zorundadır. Turizmden elde ettiğimiz katma değeri yükseltmek istiyorsak, alışveriş dahil bütün turizm çeşitlerine öncelik vermek zorundayız. Antalya'nın kongreler, festivaller kenti olması gerektiği, spor, fuar, kırsal turizm gibi alternatif ürünlerle de dünyada söz sahibi olması gerektiğini her platformda vurguluyoruz. Bu yönde projeler geliştiriyor ve imkanlarımız ölçüsünde bunları hayata geçiriyoruz. Alışveriş festivali de bu anlamda Antalya için bir gerekliliktir. Bu gerekliliğin de layıkıyla yerine getirilmesi ancak ortak bilinçle, ortak sahiplenme kültürü ile mümkündür."

Haberin Devamı

Alışveriş Günleri'nin geçen yıla göre bu sene iki konuda fark yarattığına değinen Çetin, bu sene festival bünyesinde bir "Vitrin Yarışması" düzenlediklerini, çünkü vitrinlerin kentin ticaret kültürünü, estetiğini, hatta ticari inovasyon kültürünün önemli bir göstergesi olduğunu vurguladı.

Çetin, festival kapsamında sokaklarda ışıklandırmalar, canlı müzik performansı ve dans gösterileri düzenlediklerini anlattı.

Konuşmaların ardından festival kapsamında yapılan çekilişte 7 kişiye araçları teslim edildi.

Yazarlar