Ekonomi AxaBot ile Facebook üzerinden hasar sorgulama

AxaBot ile Facebook üzerinden hasar sorgulama

31.07.2018 - 01:30 | Son Güncellenme:

Axa Sigorta, müşteri, acente, çalışan ve süreç olmak üzere dört başlık üzerine kurguladığı Axa 4.0 stratejisini uygulamaya yeni hizmetlerle devam ediyor.

AxaBot ile Facebook üzerinden hasar sorgulama

Şirket bu kapsamda hayata geçirdiği ve AxaBot adını verdiği chatbot uygulamasıyla müşterilerinin sigorta ürün ve hizmetleriyle ilgili sorularına hızla yanıt veriyor. Axa Sigorta Facebook sayfasındaki mesajlaşma uygulaması ve Facebook Messenger’dan AxaTurkiye hesabına ulaşanlar, hasar bilgisi sorgulayabiliyor, anlaşmalı kurum ve acente arayabiliyor ve kasko, sağlık sigortası, seyahat sağlık gibi ürünler için poliçe teklifi alabiliyor.

Haberin Devamı

AxaBot ile Facebook üzerinden hasar sorgulama
Axa Sigorta CEO’su Yavuz Ölken, AxaBot’un da öğrenme süreçlerine değer kattığını belirterek, “Mesajlaşma uygulamalarının kullanım oranları günümüzde hızla artıyor. Dünyada 2.5 milyardan fazla insan en az bir mesajlaşma uygulamasını kullanıyor. Yeni neslin % 38’i anlık mesajlaşma hizmetlerini kullanarak iletişim kurmayı tercih ediyor ve % 69’u müşteri hizmetleriyle konuşmadan sorularına yanıt alabilirse daha mutlu olacağını söylüyor” diye konuştu.

Ölken, “Müşterilerimizden gelen geri bildirimlere önem veren ve sürekli öğrenen, öğrenerek gelişen bir kurum olarak bu iç görüyü değerlendirdik ve AxaBot’u hayata geçirdik. Müşterilerimizin hayatını önemli ölçüde kolaylaştıran uygulamanın öncü ve yenilikçi marka vizyonumuzun yanısıra Axa 4.0 stratejisiyle de birebir örtüştüğüne inanıyorum” dedi.