23.03.2017 - 02:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Ergin, “Diğer ürünlerimizde olduğu gibi balıkta da tazelik, çeşit sayısı, hizmet ve fiyat olarak müşterimize en kaliteli alışveriş olanağını sağlayacağız” dedi.
Tedarik zinciri, satın alma, lojistik ve market satış alanlarını yenileyen Carrefoursa, oluşturduğu ‘Su Ürünleri Platformu’ projesi ile Türkiye’nin her bölgesinden satın aldığı balıkların tüm kalite kontrollerini yaptıktan sonra tek noktadan ‘soğuk zincir’ araçlar ile marketlerine sevk ediyor.
İstihdama katkı
Carrefoursa Gıda Kategori Direktörü Ayşin Işıkgece, daha önceleri balık reyonlarında yüzde 40 şirket personelinin çalıştığını belirterek, bu personeli teknik konularda eğiterek Carrefoursa kadrosuna aldıklarını, şimdilik İstanbul’daki marketlerde görev almak üzere ek olarak 150 yeni istihdam sağladıklarını bildirdi.