Cumartesi Adriana’nın sırrı

Adriana’nın sırrı

17.11.2018 - 08:15 | Son Güncellenme:

Geçtiğimiz hafta Victoria’s Secret melekliğinden emekli olarak markanın podyumuna son kez çıkan Adriana Lima, moda dünyasının gündemine oturdu. Uzun yıllar boyunca da ‘VS Meleği’ denildiğinde akıllara ilk önce o gelecek. Ancak yüzlerce model arasında onu farklı kılan yalnızca güzelliği değil

Adriana’nın sırrı

Kimi zaman denizci, kimi zaman kelebek, kimi zaman sirk sanatçısı oldu. Bazen rengarenk şekerler arasında yürüdü, bazen dev fiyonklara sarılarak yılbaşı hediyesine dönüştü… Ama hepsinden önemlisi her zaman dikkat çeken ve çok konuşulan bir “melek”ti ve seneler içinde tam 18 efsane şovda yer aldıktan sonra geçtiğimiz hafta ağlayarak Victoria’s Secret podyumuna veda etti. Peki Adriana Lima neden bu kadar sevildi ve her yıl aralarına eklenen yeni isimlerle birlikte bunca Victoria’s Secret meleği varken bu kavram onunla özdeşleşti?

Haberin Devamı

Adriana’nın sırrı

Kadınlara ilham verdi

Her şeyden önce, 2000 yılından beri markanın elçisi ve ilham perisi olan 37 yaşındaki model çalışkanlığından hiçbir zaman ödün vermedi ve hayranlarını asla hayal kırıklığına uğratmadı. Hatta doğumdan beş hafta sonra şova çıktığı bile oldu. Bu, hayatıyla ilgili kişisel sorunlar yaşadığında ‘dağılan’ süper modellerin çağında çok büyük bir fark yaratmasını sağladı kuşkusuz. Güzellik sırları sorulduğunda “koşulsuz sevgi ve annelik” dedi; makyajsız, filtresiz fotoğraf trendi ortaya çıkmadan çok önce doğal hallerini takipçileriyle paylaştı ve milyarlarca kadının kendini iyi hissetmesini sağladı. Elbette AIDS ile mücadele eden derneklerden vahşi yaşam fonlarına kadar pek çok yardım ve sosyal sorumluluk projesinin içinde yer aldığını da hatırlatmadan geçmeyelim. Tüm bunlara podyumda dağıttığı öpücükler, gülücükler ile kusursuz vücudu ve mavi gözleri de eklenince Lima’nın herkesin gönlünde taht kurması kaçınılmaz hale geliyor. O melekliği bıraksa da kazanan samimiyet oluyor. Moda dünyasında konuşulanlara bakılırsa, Lima kendine kalan zamanla tam da bunları daha da güçlü kılmak için çalışacak ve kadınlara yönelik sosyal sorumluluk projeleri yürütecek.

Haberin Devamı

Adriana’nın sırrı
Her şey bu reklamla başladı

13 yaşında, annesiyle birlikte bir alışveriş merkezinde dolaşırken keşfedilen Lima, 15 yaşındayken modellik ajansı Ford’un “Brezilya’nın süpermodeli” yarışmasını, 16 yaşındayken ise aynı ajansın uluslararası model yarışmasını kazandı. Adriana’nın büyük çıkış yakalamasını sağlayan kampanya ise Vassarette markasının Times Meydanı’nda bir panoda yer alan reklamıydı.

İlk tercihi her zaman siyah

Adriana Lima, podyuma genelde rengarenk kostümler içinde çıkıyor olsa da kişisel hayatında sokaktan spora, kırmızı halıdan plaja her yerde ilk tercihi siyahtan yana. Favori markalarının başında Jason Wu, Givenchy ve Balmain geliyor, söz konusu makyaj olunca kırmızı rujdan ve belirginleştirilmiş gözlerden vazgeçmiyor. Brezilya’da büyüdüğü için ilk gençlik yıllarında sadece parmak arası terlikler ve şortlar giydiğini söyleyen modelin yıllar içinde feminenleşen fakat yine de rahatlıktan ödün vermeyen bir stili var.

Haberin Devamı

Adriana’nın sırrı