Ekonomi Dijitalde Deniz havası estiriyor

Dijitalde Deniz havası estiriyor

06.06.2017 - 02:30 | Son Güncellenme:

DenizBank televizyon reklamları için hayata geçirdiği “Deniz Adam” karakterini, yönetmen Onur Ünlü’nün yazıp yönettiği internet dizisi Görünen Adam’ın senaryosuna katarak, dijital mecrada yeni bir projeye imza attı.

Dijitalde Deniz  havası estiriyor

Banka, 2009 yılında, Beyazıt Öztürk ve Erdal Özyağcılar’ın “Robinson ve Cuma” tiplemelerini canlandırdığı reklam serileriyle marka bilinirliğine önemli katkı sağlamış, özellikle filmlerin seri halde çekilip yayınlanması dolayısıyla maliyet yönetimi anlamında sektörüne bir inovasyon örneği kazandırmıştı.

9 milyonluk izleme

Youtube üzerinden yayına girdiği 15 Mayıs‘tan itibaren 163 bin kanal abone sayısıyla 9 milyon üzerinde izlendi ve dijital dünyada son dönemde yapılan içerik çalışmaları arasında en yüksek erişim oranlarını yakaladı. Dizi ayrıca 175 binin üzerinde beğeni ve 20 binin üzerinde paylaşım ile sektöründeki benzer projelerin yaklaşık 20 katı etkileşim elde etmiş oldu.
DenizBank Genel Müdürü Hakan Ateş, gençler ile yepyeni bir platformda buluşmalarını sağlayacak, aynı zamanda bankanın dinamizmini ve yenilikçilik vaadini en doğru şekilde anlatacak bir stratejiyle yola çıktıklarını kaydetti. Ateş şöyle devam etti:
“Bankamız, hem büyük önem verdiği dijital dünya ve kanallardaki varlığını bir adım öteye taşımak hem de Y ve Z kuşağı ile bağlarını kuvvetlendirmek üzere yepyeni bir yolculuk başlattı. Sektörde ilk defa bir reklam karakteri internet dizisinde yer alıyor, dizinin bir parçası haline geliyor. Biz bu yeni yolculuğumuzda sektörümüzü fazla tanımayan gençlere ulaşmayı, onlarla daha fazla ilişkide olmayı amaçladık. Hatta Görünen Adam’dan sonra yine gençlerin ilgisini çekeceğine inandığımız, hatta onlara bir
miktar cep harçlığı da kazandıracak yeni bir projemizi kısa süre içinde duyuracağız.”