17.09.2017 - 06:05 | Son Güncellenme:
DHA
Bornova Belediyesi, kurumsal web sitesinde canlı destek uygulamasını başlattı. www.bornova.bel.tr ana sayfasının sol üst köşesinde yer alan menüden canlı destek butoyba tıklayan kullanıcılar, hafta içi 08.30 ile 17.30 saatleri arasında operatör ile anlık olarak iletişime geçebiliyor. Vatandaşlar, meclis kararlarından, kitap sorgulamaya, online vergi borcu ödemeden nöbetçi eczane bilgilerini edinmeye kadar pek çok hizmeti web sitesi üzerinden alabiliyor, canlı destek butonuna basıp hiçbir prosedüre takılmadan talep, şikayet ve önerilerini iletiyor.
Sorunlar çözülüyor
Büyükpark içindeki ana hizmet binasında, Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü tarafından istedikleri birimlere yönlendirilen ve her türlü belediye hizmetiyle ilgili istekleri kayda alınan vatandaşlar, sosyal medyanın sunduğu imkanları kullanabiliyor. Sosyal medya aracılığı ile duyurular ve bilgilendirilmeler de yapılıyor.Bornova Belediyesi’nin resmi sosyal medya hesaplarının yanısıra, Başkan Olgun Atila’nın kişisel sosyal medya hesapları da vatandaşlarla daha çok etkileşime geçilmesine olanak tanıyor. Başkan Atila, Belediye’nin herkes için daha ulaşılabilir olması amacıyla çalıştıklarını belirtti, “Sosyal medya hem bizim vatandaşlarımıza hem de vatandaşlarımızın Bornova Belediyesi’ne en kısa yoldan ulaşmasını sağlıyor. Ortak akıl ilkesinin uygulanmasında en etkili yollardan biri olarak çalışmalarımıza yön veriyor. Amacımız vatandaşlarımızın işlerini kolaylaştırmak ve hızlandırmak” dedi.
Sosyal medya hesapları
- Bornova Belediyesi sosyal medya hesapları şöyle: Facebook.com/bornovabld, Twitter.com/bornovabld, Instagram.com/bornovabld. - Başkan Olgun Atila sosyal medya hesapları şöyle: Facebook.com/olgunatila1, Twitter.com/olgunatila, Instagram.com/olgunatila