20.06.2011 - 02:30 | Son Güncellenme:
Yaklaşık 450 kişinin katıldığı toplantıda Kipa, büyüme rakamları şeffaf bir biçimde tedarikçilere anlattı.
Yüzde 99 yerli
Geçen yıl Tesco karının yüzde 12.3 arttığını, Avrupa geneli satışta yüzde 6 büyüme ve yüzde 11 kar artışı gördüklerini dile getiren Kipa CEO’su Ewan Mc Mahon, Polonya, Çek, Slovakya ve asya pazarlarında büyüdüklerini, Kore, Tayland ve Malezya’nın ise olumlu ilerlediğini söyledi. Kipa Ticaret Direktörü Murat Sağlık ise şu bilgiyi verdi: “22 şehirde 125 mağazasıyla hizmet veriyoruz. Ürünlerimizin yüzde 99’u Türk tedarikçilerin temin ediliyor.”