Ege Pınar Balık rüzgarı

Pınar Balık rüzgarı

28.03.2019 - 08:15 | Son Güncellenme:

ABD’nin Boston şehrinde her yıl düzenlenen, dünyanın en önemli su ürünleri fuarlarından biri olan ve tüm sektörü bir araya getiren Seafood Expo North America, bu yıl da farklı ülkelerden firmaların katılımıyla gerçekleşti.

Pınar Balık rüzgarı

ABD’nin Boston şehrinde her yıl düzenlenen, dünyanın en önemli su ürünleri fuarlarından biri olan ve tüm sektörü bir araya getiren Seafood Expo North America, bu yıl da farklı ülkelerden firmaların katılımıyla gerçekleşti. Türkiye’nin ilk entegre kültür balıkçılığı tesisini kuran, çevre dostu üretimini ‘Friend of The Sea’ sertifikasıyla tescilleyen, Pınar Balık markasıyla Türkiye’nin ilk ‘Üstün Lezzet Ödüllü’ çipura ve levreklerini üreten Çamlı, fuarda sektör profesyonelleri ve tüketicilerle buluştu.
Taze ürünler
Çamlı, 37 milyar dolarlık dev su ürünleri pazarına sahip ABD’de ihracatını büyütme hedefiyle ziyaretçilerini ağırladı. Yaşar Holding Tarım, Hayvancılık ve Balıkçılık Grubu Başkan Yardımcısı Hasan Girenes, taze balık ürünleri kategorisinde 30 milyon dolar ihracatla cari açık dostu olduklarını söyledi, “Kanada’dan Katar’a, İtalya’dan Suudi Arabistan’a, onlarca ülkedeki balık severler, ilk günkü tazeliğini koruyan Pınar Balık ürünleriyle sağlıklı ve lezzetli balık tüketmenin keyfine varıyor. Bizse, yüzbinlerce insana kaliteli ve üstün lezzet ödüllü balıklarımızı ulaştırmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Hedefimiz daha çok ülkeye bu lezzeti yayabilmek” diye konuştu.

Yazarlar