EgeYonca Gıda’dan gurur veren başarı

Yonca Gıda’dan gurur veren başarı

15.12.2010 - 01:00 | Son Güncellenme:

Manisa’da üretim yapan firma, Anadolu Kaplanları Araştırması’nda öne çıktı. İstihdamı artıran beş şirket arasında yer aldı, ödüllendirildi

Yonca Gıda’dan gurur veren başarı

Ekonomist Dergisi ve Fortis işbirliğiyle yedi yıldır düzenlenen Anadolu Kaplanları Araştırması’nda bu sene de İstanbul, Ankara ve İzmir dışındaki 500 firma değerlendirildi. Üretimden hizmete, Ar-Ge’den satış-pazarlamaya, ithalattan ihracata Türkiye’nin sesinin daha gür çıkmasına katkıda bulunan bu kuruluşlar farklı kategorilerde derecelendirildi.

Bu yıl daha da büyüdü
Bu sene de sıralamada yükselerek yerini alan Yonca Gıda, 2009 değerleriyle Anadolu’nun istihdamını en çok artıran beş firma arasında yer aldı. Gerçekleştirilen törende Yonca Gıda Genel Müdürü Ali İhsan Aksu’ya plaket takdim edildi. Aksu, hedeflerini büyüterek, sağlam adımlarla geleceği koştuklarını anlattı.
Yonca Gıda Sanayi A.Ş., Hasan Türek tarafından 1981’de Manisa Organize Sanayi Bölgesi’nde (MOSB) kuruldu. Türek Ailesi’nin ikinci kuşağını temsil eden Dr. Sait C. Türek 2001’den bu yana yönetim kurulu başkanlığı görevini sürdürüyor. Yonca Gıda, MOSB’de yağ, Manisa’nın Karaağaçlı Beldesi’nde de konserve imal ediyor. Firmaya, bu yıl Manisa Saruhanlı’daki Saruhan Gıda ve Konserve İşletmeleri de dahil oldu. Yonca Gıda böylece sadece üretim alanında değil, ayrıca bölge istihdamına büyük katkı sağladı, sözleşmeli üretim yaptırdığı çiftçinin de yüzünü güldürdü.

Haberin Devamı

Motosiklet alırken fiyata değil, kalitesine bakın!

Motoran-Sym’in satış ve pazarlama müdürü Celal Güzelses, motosiklet seçimindeki yanlışlara dikkat çekti. Güzelses, tercih edilen ürünün kaliteli ve uzun ö-mürlü olması gerektiğini söyledi, şu bilgileri verdi: “Motosiklet kullanıcılarının en büyük hatası fiyat odaklı seçim yapmaları. Düzenlediğimiz etkinliklerle bu yönde bilinç oluşturuyoruz. Böylece kullanıcılar, kalite odaklı tercihte bulunuyor. Eskiden fiyat odaklı hareket edenler paralarının çoğunu yedek parçaya ayırırken, motorlarının da ömrünü azaltıyordu.” Güzelses, 2011 için kaliteli ve uzun ömürlü modeller sunduklarını da dile getirdi, “Motoran logomuzu da yeniledik” dedi.

Verimlilik ve iletişim eğitimi gördüler
Aliağa Ticaret Odası, hizmet kalitesini artırmak için kurum içi eğitimlerini sürdürüyor. Bu kez yönetim kurulu ve meclis üyeleriyle eşlerine yönelik, “etkin zaman ve toplantı yönetimi, iş yaşamında inovasyon ve etkili iletişim” konularında iki günlük seminer gerçekleştirildi. Başkan Adnan Saka, çok yararlı geçtiğini söyledi, “İş danışmanı Birol Vural birikimini ve tecrübesini paylaştı. Bir kurumun, şirketin verimliliğinin artmasında yönelik çok değerli bilgiler aldık” dedi.

Haberin Devamı

Ünlü marka Toyota Türkiye’de atakta
Toyota Plaza Borovalı Genel Müdürü Erkan Pehlivan, ünlü markanın Türkiye’deki 2010 satış hedefini yüzde 50 oranında geçtiğini, 2011 için de yüzde 25’lik minimum büyüme hedefi belirlendiğini söyledi. Türkiye distribütörünün değişmesiyle satış ve kampanyalarda hız kazandıklarını belirten Pehlivan, şöyle dedi: “Özellikle Toyota Finans sistemiyle müşteriye sunulan 0.79 faizli kredi seçenekleri ve ödeme kolaylıkları satış rakamlarımıza hızla yansıdı. Her kesime cevap veren otomobil modellerine ve uygun ödeme seçeneklerine sahibiz.”