Ekonomi 3. çeyrekte satışı yüzde 66 arttı

3. çeyrekte satışı yüzde 66 arttı

09.12.2022 - 07:00 | Son Güncellenme:

E-ticaret platformu Hepsiburada’nın toplam satış hacmi yılın 3’üncü çeyreğinde 2021’in aynı dönemine göre yüzde 66 artarak 10.7 milyar TL’ye ulaştı. E-ticaret platformu üzerinden verilen toplam sipariş adedi, geçen yılın aynı çeyreğine kıyasla yüzde 26 artarak 17.4 milyona yükseldi.

3. çeyrekte satışı yüzde 66 arttı

Dünya teknoloji borsası Nasdaq’ta işlem gören Hepsiburada, 2022 yılının 3’üncü çeyrek sonuçlarını açıkladı. Hepsiburada’nın 2021’in 3. çeyreğinde 10.7 milyon olan aktif müşteri sayısı bu yılın 3. çeyreğinde yüzde 11 artışla 11.8 milyon olurken 4.4 olan sipariş sıklığı ise 2022’nin 3’üncü çeyreğinde yüzde 21 artarak 5.4’e çıktı.

Haberin Devamı

Hepsiburada CEO’su Murat Emirdağ, 2022 yılı 3’üncü çeyrek finansal sonuçlarıyla ilgili şu değerlendirmeyi yaptı:

“Bu çeyreği de güçlü bir performansla tamamladık ve kârlılık yolunda ilerlemeye devam ettik. Ülkemizde yerli e-ticaret ekosistemi ve teknolojilerinin gelişmesine liderlik etme ve müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştırma gayemiz doğrultusunda, Türkiye’nin teknolojiyle ve e-ticaretle üretilen katma değerinin yine Türkiye’de yatırıma dönüşmesi ve küresel başarı hikayesi olması için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz.”