Ekonomi BİM’in 17 ürünü lezzet ödülü aldı

BİM’in 17 ürünü lezzet ödülü aldı

25.05.2022 - 07:00 | Son Güncellenme:

BİM’in özel markalarından 17’si daha gıda ve içecek ürünlerinin değerlendirilmesi ve tescillenmesi konusunda dünya lideri bir kuruluş olan, Belçika merkezli Uluslararası Tat Enstitüsü (International Taste Institute) tarafından verilen Lezzet Ödülü sertifikasının sahibi oldu. 2021 sonbahar değerlendirmesinde BİM’in 48 ürünü lezzet ödülü almaya hak kazanmıştı. BİM böylece Lezzet Ödülü sertifikalı ürün sayısını 65’e çıkardı.

BİM’in 17 ürünü lezzet ödülü aldı

 

BİM’in kendi markası olarak sadece BİM mağazalarında satılan ürünlerden Badem Keyfi, Buono Fındıklı Sütlü Çikolata, Jelly Party Sour Mix, Saban Yerli Kırmızı Mercimek, Saban İri Kuru Fasulye, İnci Zeytin Ezmesi, Bol Bol acı ve sade ketçap, Karlıtepe Limon Aromalı Maden Suyu, Derya Ayçiçek Yağlı Ton Balığı, Le’Cola gazlı içeceğin aralarında olduğu 17 ürünü 2021 Lezzet Ödülü sertifikası aldı. BİM İcra Kurulu Üyesi ve COO’su Galip Aykaç kazanılan ödüllerle ilgili şunları söyledi:

Haberin Devamı

“2021 yılı Sonbahar Tat Değerlendirmelerinde 48 ürünümüzle aldığımız 2021 Lezzet Ödülü sertifikasına, 2021 yılı İlkbahar Tat Değerlendirmelerinde 17 ürünümüz daha layık görüldüğü için çok mutluyuz. BİM’de her zaman kaliteye odaklanıyoruz. Gıda ve içecek ürünlerinde sunduğumuz lezzetle müşterilerimizi memnun etmeye önem veriyoruz. Bu çabalarımızın uluslararası standartlarda lezzet sertifikasıyla ödüllendirilmesi ve tescil edilmesi bizi hem mutlu ediyor hem de doğru yolda ilerlediğimizi gösteriyor. Müşterilerimizi mutlu etmek için çalışmalarımızı aynı kararlılıkla sürdüreceğiz.”

Kör tadım yapılıyor

Brüksel merkezli International Taste Institute 2005 yılında kuruldu ve kurulduğu günden bu yana binlerce farklı ürünü değerlendirdi. Profesyoneller tarafından tüketici gıda ve içecek ürünlerinin değerlendirilmesi ve tescillenmesi konusunda öncü kuruluşlardan biri olarak kabul edilen enstitüde alanında tanınmış şefler görev yapıyor. Objektif bir değerlendirme süreci sağlamak için jüri marka, ürün ismi ya da menşei bilmeden tadım ve değerlendirme yapıyor.