Ekonomi Bu gözlük 15 bİn lİraya baktırıyor

Bu gözlük 15 bİn lİraya baktırıyor

27.05.2012 - 02:30 | Son Güncellenme:

Porsche’nin Tasarım Stüdyosu tarafından sınırlı sayıda üretilen gözlük modeli P’8124’ten Türkiye’ye 6 adet geldi. Opmar Yönetim Kurulu Başkanı Semih Saraçoğlu, 18 ayar altından üretilen, 15 bin 120 TL değerindeki gözlükten üç adet sattıklarını söyledi

Bu gözlük 15 bİn lİraya baktırıyor


Opmar Optik Yönetim Kurulu Başkanı Semih Saraçoğlu, Alman otomobil devi Porsche’nin Tasarım Stüdyosu tarafından sınırlı sayıda üretilen gözlük modeli Porsche Design P’8124’ten Türkiye’ye 6 adet getirdiklerini, 3 gözlüğün kısa sürede satıldığını söyledi.
Gözlük çerçevelerinin 18 ayar altından üretildiğini belirten Saraçoğlu, fiyatının ise 15 bin 120 TL olduğunu kaydetti. Tüketicilerin artık modayı yakından takip ettiğini söyleyen Semih Saraçoğlu, limited edition yani sınırlı sayıda üretim gözlüklere yoğun ilgi olduğunu ifade etti.

100 bin adetlik satış hedefi
Opmar’ın bünyesinde 112 marka bulunduğunu kaydeden Saraçoğlu, hem optik hem güneş gözlüğü satışı gerçekleştirdiklerini belirtti.
Bu yıl 100 bin adet gözlük satmayı hedeflediklerini söyleyen Semih Saraçoğlu, bu sezon ayrıca Cavalli, Gucci, Givenchy ve Chopard gibi markaların gözlüklerine de yoğun ilgi olduğunu anlattı.
Sektörde yaşanan sorunları da dile getiren Saraçoğlu, şöyle devam etti:
“Ciddi şekilde personel sıkıntısı yaşıyoruz. Özellikle Türkiye’de optometristlerin sayısı az. Bu meslek grubundakiler göz muayenesi yapabiliyor ve reçete yazabiliyor. Göz doktorlarından farkı ise ameliyat konusunda yetkili olmamaları. Bu yönde eğitim verecek okulların açılması lazım. Mağazalarımızda bilimsel eğitim almış kişileri çalıştırmak istiyoruz.”

Haberin Devamı

Yıl sonu hedefi 38 mağaza

Şu anda 34 satış noktasına sahip olduklarını söyleyen Opmar Optik Yönetim Kurulu Başkanı Semih Saraçoğlu, yıl sonuna kadar dört mağaza daha açmayı planladıklarını kaydetti. Opmar’ın 2000 yılında kurulduğunu belirten Saraçoğlu, “12 yıldır sektörde faaliyet gösteriyoruz. Tüketici artık fiyatlardaki aracı maliyetini istemiyor. Bu nedenle satış noktalarına ihtiyaç var” dedi.
Opmar mağazalarının ortalama 150 metrekare büyüklüğe sahip olduğunu anlatan Saraçoğlu, “Mağazalarımızda self servis yani tüketicinin ürüne dokunabileceği bir konsept uyguladık” diye konuştu.

‘Fondöten renkler moda’

Gözlük modasındaki bu yılki trendleri anlatan Opmar Optik Pazarlama ve Halkla İlişkiler Müdürü Fulya Saraçoğlu ise şunları söyledi: “Yeni sezonda üzerinde çok fazla aksesuar olmayan gözlükler ön planda. Renkli çerçevelerde özellikle pastel tonlar, fondöten renkleri tercih edilmiş. Bu sezonun diğer trendleri ise kemik çerçeveler ve minimalist çizgiler.”