15.12.2016 - 02:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Canon’un yapacağı yatırım kısa ve orta vadede 40 milyon TL’yi bulacak. Mas-Deha, uzun işbirliği süresi boyunca Canon markasının B2B satışlarının artırılmasını sağladı. Birleşme Mas-Deha’nın Türkiye’deki uzun yıllara dayanan tecrübesiyle Canon’un deneyimini ve ürün geliştirme kapasitesini birleştirecek.
TL’yle satış yapıyoruz
Canon Eurasia Genel Müdürü Wilbert Verheijen, her iki tarafın da Türkiye’deki mevcut ve gelecekteki müşterilere hizmet verirken çok daha güçlü olacağına inandıklarını söyledi. Verheijen, “Mas-Deha’nın müşteri veritabanı ve satış kanalları ile birlikte Canon’un marka bilinirliği ve pozitif imajı sayesinde Canon, B2B operasyonları için çok daha derin bir pazar penetrasyonuna ulaşacak ve ülkedeki lider görüntüleme markası olacaktır. Canon olarak 8 yıldır tüm bayi ve distribütörlere yaptığımız satış TL üzerinden gerçekleşiyor. Bu sayede Türkiye’deki tüketicilerin kurdan daha az etkilenmelerini sağlamaya çalışıyoruz” dedi.